مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

قیمت خرید انواع اسنک تارگت فله+چی پلت

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده طعم اسنک تارگت پخش در بازارویژگی های اسنک تارگت+چی پلت تولید شدهمرکز خرید انواع تنقلات حجیم شده اسنک+پفک+چیپس

انواع اسنک و چی پلت ها که دارای طعم های مختلف از اسانس های خوراکی بوده اند در این بخش از نوع تولیدات بصورت فله ای با قیمت خرید مناسب برای تمامی بازار های پخش و فروش در سراسر کشور ارائه می دهیم با کیفیت اعلا و تولیدات به روز.

عمده طعم اسنک تارگت پخش در بازار

عمده تنقلات از اسنک های حجیم شده که در انواع و اقسام گوناگون از غلات و … تهیه شده اند در صورت های مختلف از اشکال با طعم های گوناگون را شامل می گردد. یکی از این انواع اسنک های تولید امروزی که بازار بسیار پرفروش و فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است مربوط به تولیدات اسنک تارگت بوده است که البته با نام پفک هندی سه بعدی اماده طعم دار نیز معرفی می شود که اساس معرفی از نوع اسنک تارگت بوده است و این محصول در اشکال مختلف هندسی بصورت سه بعدی سرخ شده و طعم دار گشته است، براین اساس می توان گفت بسیار پرطرفدار می باشد و در دسته طعم های متنوع از اسانس های خوراکی را شامل می گردد من جمله طعم های کچاپ، پنیری، باربیکیو، چیزبرگر، کلاسیک، شکلاتی، لیمویی، سرکه ای و دیگر انواع طعم ها که مناسب با ذائقه و سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند.

این اسنک های تارگت با وجود اینکه توسط برخی از برند های مطرح کشوری در نوع بسته بندی با اوازن مختلف تهیه شده اند عمده ی پخش بازار فروش در ارتباط با تولیدات اسنک تارگت فله ای بوده اند که در کیسه های به وزن ۳ کیلوگرمی پر شده اند. همانطور که گفته شد طعم های گوناگونی را در بین این اسنک می توان دید که بنابر نوع ذائقه های مختلفی که افراد دارند متفاوت توزیع می گردد ولی عمده ی سفارشات را طعم های کچاپ، باربیکیو، چیزبرگر، پنیری، سرکه ای و فلفلی با طعم نمکی خواهان بسیاری را دارد.

ویژگی های اسنک تارگت+چی پلت تولید شده

البته اسم دیگر این اسنک تارگت که به پفک هندی سه بعدی هم معروف بود به نام چی پلت هم معرفی شده است که این چی پلت توسط شرکت چی توز در طرح های حلزونی با صدفی نیز تهیه می شود ولی بصورت بسته بندی که نوع فله ای از این چی پلت ها توسط شرکت های تولیدی دیگر در همان اشکال هندسی مدل های مکعبی، تنیسی و … تهیه می شود. از نظر ویژگی های تولیدی این محصولات می توان گفت تفاوت را در نوع اشکال این محصولات می توان دید وگرنه از نظر طعم های در نظر گرفته شده در بین عمده اسنک های تولید شده یکسان بوده است.

مرکز خرید انواع تنقلات حجیم شده اسنک+پفک+چیپس

بنابر استقبال و تقاضای بالای بازار مصرف کننده از این محصولات شاهد عرضه ی عمده تنقلات حجیم شده در بخش های مختلف از بازار کشور هستیم و این بخش یکی از مرکز های عرضه کننده ی عمده تولیدات از این انواع تنقلات من جمله انواع اسنک ها چون اسنک تارگت، اسنک بوشار در انواع چیپس ها با پفک ها در مدل های توپی، حلقه ای و لوبیایی و در انواع پفک های هندی اماده طعم دار برای هر بخشی از بازار کشور ارسال می گردد، جهت تهیه و خرید این انواع اسنک ها و از طریق راههای ارتباطی می توانید سفارشات خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید