مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =

فروش پاپ کورن/برنجک طعم دار پنیری/کچاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست طعم های تولیدی در بین تنقلات حجیم شده چیست؟بالاترین سطح فروش مربوط به کدام است؟ پاپ کورن یا برنجکفروش طعم دار برنجک و پاپ کورن فله ای+ّبسته بندی ۳ کیلوگرمی

فروش تنقلات حجیم شده که همراه با انواع طعم و مزه ها از گروه های مختلف دانه ی غلات ها بوده است، پیشنهادات این بخش از فروش مربوط به تولیدات انواع پاپ کورن با برنجک های طعم دار بوده است که بصورت طعم دار پنیری و کچاپ توزیع، پخش و ارسال به سراسر بازار کشور می گردد.

لیست طعم های تولیدی در بین تنقلات حجیم شده چیست؟

دسته بندی از گروه های تولیدی تنقلات حجیم شده بسیار متنوع بوده اند و در بخش های قبل به معرفی برخی از گروه های تولیدی این گروه محصولات در کشور اشاره کردیم که توسط واحد های تولیدی متفاوتی در بخش های مختلف از مراکز استانی تهیه تولید و روانه ی بازار مصرفی می گردد. و می دانیم که هر محصول تولیدی اعم از گروه تنقلات حجیم شده تا انواع شیرینی جات ها و شوری جات ها همگی برای خود در گروه طعم های متنوعی ارائه می شوند تا منجر به متنوع بودن در بین دیگر گروه محصولات بوده باشند.

حال موضوع این بخش هم مربوط به لیست تولیدات از طعم های مختلف در بین گروه تنقلات حجیم شده می باشد که متشکل از طعم های مختلف و متنوع اسانس های خوراکی بوده اند که گاه می توان گفت در بین برخی از محصولات طعم های مشترکی را دارا بوده اند و گاه طعم های خاص برای محصولات خاص به کار گرفته می شود. که اکثریت را می توان گفت دارای طعم و مزه های مشترکی بوده اند ولی از نظر فرم دهی و شکل ظاهری با یکدیگر متغیر هستند.

دسته بندی از لیست طعم های تولیدی در بین تنقلات حجیم شده اعم از انواع چیپس و پفک ها تا تولیدات اسنک ها و برنجک و گندمک و یا تولیدات پاپ کورن ها و غلات های صبحانه هر یک در یک سطح از طعم های ویژه و خاص مصرف شده اند که برخی از این گروه طعم های عبارتنداز: طعم های پنیری، کچاپ، باربیکیو، ماسالا، خلیجی، کلاسیک، چیزبرگر، لیمویی، ذرت مکزیکی، پیازجعفری، ماست موسیر، ماست خیار و … .

بالاترین سطح فروش مربوط به کدام است؟ پاپ کورن یا برنجک

خب موضوع این بخش از فروش تنقلات حجیم شده مربوط به گروه های تولیدی از پاپ کورن ها با برنجک بوده است که می توان گفت نمونه ی تنقلات حجیم شده قدیمی بوده که امروزه در تولیدات صنعتی با طعم و مزه های متنوع تری ارائه می گردد. به این ترتیب که پاپ کورن در مدل های پاپ کورن توپی و پروانه ای بوده اند و لیست طعم های این محصول به پنج طعم دسته بندی می شوند و تولیدات برنجک هم در تولیدات صنعتی با ترکیب طعم پنیری، کچاپ و ساده نمکی تهیه می گردد که تولیدات گذشته از این محصول همان طعم ساده ی نمکی بوده و بالاترین سطح از فروش این دو گروه محصول مربوط به هر دو تولیدات از پاپ کورن ها با برنجک بوده است.

فروش طعم دار برنجک و پاپ کورن فله ای+ّبسته بندی ۳ کیلوگرمی

در بخش قبل به معرفی گروه های مختلف از طعم و مزه های این گروه تنقلات حجیم شده پرداختیم و با مجموعه طعم های گوناگونی اشنا شدیم، حال که فروش و عرضه ی این بخش مربوط به تولیدات انواع پاپ کورن ها با برنجک های طعم دار برای عرضه در بازار مصرف هستیم؛ می توانید در هر یک از طعم های نام برده چون پنیری و کچاپ با صورت های تولیدی از نوع فله ای به وزن های ۳ الی ۲ کیلوگرمی با قیمت های مناسب برای فروش خریداری نماید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید