مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

فروش انواع پفیلا کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پفیلامرکز خرید پفیلا کیلویی

پفیلا یا پاپ کورن محصولی به دست آمده از نوع حاصی از ذرت به نام ذرت بوداده است که روش تهیه آن را تقریبا همه بلد هستند. برای تهیه خانگی این محصول کمی روغن را در قابلمه ریخته و اندکی نمک به آن اضافه می کنند و سپس ذرت ها را داخل آن می ریزند تا پس از اندک زمانی پفیلا آماده شود. فروش انواع پفیلا کیلویی توسط فروشنده این محصول در بازار انجام می شود و خریداران می توانند بر اساس سلیقه خود نوع مورد نظر را سفارش دهند تا برای آنها ارسال شود.

فروش انواع پفیلا کیلویی

آشنایی با انواع پفیلا

آشنایی با انواع پفیلا

پفیلا یکی از تنقلات و خوراکی های بسیار خوشمزه می باشد که از ذرت های با قابلیت بو دادن در تهیه آن استفاده می شود. این محصول دارای ظاهری سفید است و معمولا به وسیله نمک طعم دار می شود.

از این محصول می توان در پذیرایی ها استفاده نمود و با توجه به علاقه بسیار کودکان به آن می تواند در برنامه غذایی آنها قرار گیرد که جایگزین بسیار مناسبی برای انواع خوراکی های قندی ناسالم است.

این محصول می تواند ساده و صرفا با طعم نمکی و یا در انواع طعم دار تولید شود. از انواع پفیلا طعم دار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

پفیلا کره ای : در تهیه این پفیلا به جای استفاده از روغن از کره استفاده می گردد و در نهایت کره روی آن رنده می شود.

پفیلا لیمویی : پس از این که پفیلا به وسیله روغن و نمک آماده شد مخلوط آبلیمو و کره را روی پفیلا ها می ریزند و کمی آن را در داخل فر قرار می ‌دهند تا پفیلا ها کاملا طعم دار شوند.

پفیلا سرکه ای :  برای تهیه این پفیلا، سرکه و نمک را به خوبی با هم مخلوط می کنند و بعد از آماده شدن پفیلا ها بر روی آن می ریزند.

پفیلا شکلاتی : پودر کاکائو و شکر را به طور کامل با هم مخلوط کرده و پس از آماده شدن پفیلا ها آنها را در داخل یک کیسه کاغذی قرار می‌دهند و پودر را به آن اضافه می کنند.

مرکز خرید پفیلا کیلویی

مرکز خرید پفیلا کیلویی

مرکز خرید پفیلا کیلویی اقدام به عرضه انواع مختلف این خوراکی بسیار خوشمزه و پرطرفدار نموده است و آن را در حجم های کیلویی به صورت عمده به فروش می رسند خریداران می توانند در تماس با ما ز خرید اطلاع از قیمت روزانه نسبت به سفارش مقدار مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین می‌توانند به وب سایت این مرکز مراجعه نموده و ضمن مشاهده انواع مختلف پفیلا کیلویی سفارش آنلاین برای گزینه یا گزینه‌های مورد نظر را اعلام کنند تا در حداقل زمان ممکن برای آنها ارسال گردد

خرید از وب سایت این مرکز یکی از بهترین روش های خرید است زیرا خریدار می تواند نوع بسته بندی این محصول را مشاهده کندو بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مرکز و از هر نقطه ایران با دسترسی به اینترنت سفارش خرید خود را اعلام کند تا در کوتاه ترین زمان برای وی ارسال گردد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید