مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروش پفک هندی لوله ای/پنجره ای طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نمونه تولیدات موجود از پفک هندی در بازارطعم های تولیدی پفک هندی لوله ای و پنجره ای چیست؟مرکز فروش مستقیم تولیدات انواع پفک هندی اماده+خام

فروش پفک هندی از انواع مدل های گوناگون در بازار موجود هستند که در این بخش همراه هستیم با ارائه ی تولیدات انواع مدل های پفک هندی لوله ای و پنجره ای از نوع اماده طعم دار بصورت تولیدات فله ای با قیمت فروش مناسب.

انواع نمونه تولیدات موجود از پفک هندی در بازار

لیست تولیدات از تنقلات حجیم شده در بازار ایران بسیار انبوه و متنوع بوده اند که وجود هر یک در اشکال مختلف از اسامی گوناگون معرفی شده اند و به نوعی می توان گفت در بازار امروزی بسیار پرطرفدار و مورد استقبال خرید فروش قرار گرفته است البته می دانیم که گروه های تولیدی از این تنقلات حجیم شده در صورت های مختلفی تهیه شده اند همراه با دنیایی از طعم های گوناگون.

دسته بندی از این تنقلات حجیم شده را می توان به این ترتیب نام برد و معرفی کرد که شامل انواع پفک نمکی، پفک هندی، اسنک های تارگت، رینگی، المپیکی، فینگرز، چیپس های ذرت، چیپس های سیب زمینی و … دسته بندی کرد، تنوع کار تولیدات این محصولات معرفی شده عمده برپایه ی طعم و مزه های اختصاص داده شده به انها بوده است و در کنار ان تولیدات نوع فله ای این محصولات می باشد که از نوع بسته بندی بسیار پرفروش ترین می باشد.

به عنوان مثال یکی از گروه های تولیدی و پرفروش در بازار را مرتبط می دهیم با تولیدات نوع پفک هندی، این پفک هندی که صورت های تولید شده ی نوع خام با اماده ی طعم دار در بازار عرضه شده است هر دو گروه مورد استقبال و خرید هستند که برخی در نوع خام تهیه و ان را بصورت خانگی اماده و طعم دار می کند. و گروهی هم در نوع اماده طعم دار صنعتی خریداری می نماید. اسامی این پفک هندی های موجود در بازا پفک هندی لوله ای، پفک هندی پنجره ای، پفک هندی شیپوری، پفک هندی سه بعدی می باشد.

طعم های تولیدی پفک هندی لوله ای و پنجره ای چیست؟

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع پفک هندی مدل لوله ای با پفک هندی پنجره ای بوده است و طعم های تولیدی از این محصول را می توان به طعم هایی چون پفک هندی کلاسیک، پفک هندی سرکه، پفک هندی پیاز جعفری، پفک هندی کچاپ، پفک هندی پنیری، پفک هندی مخصوص، پفک هندی باربیکیو و دیگر طعم ها دسته بندی کرد. وجود این پفک هندی لوله ای و پنجره ای با وجود اینکه طرح هر یک متفاوت بوده اند در نوع فله ای و در کیسه هایی به وزن های ۲ کیلوگرمی ارائه می گردد.

مرکز فروش مستقیم تولیدات انواع پفک هندی اماده+خام

مرکز های فروش متعدد و متفاوتی را می توان نام برد که عرضه کنندگان و فروشندگان این محصول بوده اند، که در این بخش نیز می توانید به طور مستقیم از تولیدات انواع تنقلات حجیم شده چون تولیدات پفک هندی در مدل های گوناگون نام برده بصورت فله ای از مجموعه طعم های گوناگون و خوشمزه بهره مند گردید، جهت پخش، فروش و یا عرضه در نمایشگاه های فصلی در مراکز استانی مختلف از کشور.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید