مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

فروش ویژه اسنک بادام زمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه اسنک بادام زمینیواردات عمده اسنک بادام زمینی

از انواع میان وعده های بسیار خوشمزه و سالم می توان به اسنک بادام زمینی اشاره کرد که ماده اصلی در آن را بادام زمینی تشکیل می دهد که به همراه چاشنی هایی مانند کارامل خوش طعم تر شده است و بسیار لذیذ می باشد.

فروش ویژه اسنک با قیمت ارزان توسط تولید کننده این محصول انجام می شود و فرصت بسیار خوبی برای کسانی است که در زمینه صادرات انواع تنقلات به ویژه اسنک ها فعالیت دارند چون می توانند آن را در بازارهای مصرف کشورهای همسایه به راحتی به فرشو برسانند.

فروش ویژه اسنک بادام زمینی

طرز تهیه اسنک بادام زمینی

طرز تهیه اسنک بادام زمینی برای تهیه اسنک ها به انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی نیاز نیست و می توان در خانه نیز نسبت به تهیه این خوراکی ها اقدام کرد هر چند برای تولید در مقدار زیاد و با کیفیت یکسان لزوما باید تولید در کارخانه های صنعتی انجام گیرد تا امکان بسته بندی صادرات نیز وجود داشته باشد.

برای تهیه این محصول خوشمزه که از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است باید بادام زمینی با استفاده از مخلوط کن یا هاون به خوبی خرد شود تا حالت خمیری پیدا کند و چون دارای چربی زیادی است این کار به راحتی در کمترین زمان صورت می گیرد؛ در مرحله بعدی باید مواد مانند چوب شور و کارامل را به آن اضافه کرد و خوب هم زد تا مخلوط یکدستی حاصل شود.

در مرحله آخر فر را روی 175 درجه سانتی گراد قرار داده و خمیر ایجاد شده را روی سینی به صورت ورقه های نازک پخش کرده و زمان را روی 15 تنظیم می کنند تا به این ترتیب ورقه های نازکی شکل گیرند سپس آن را بیرون آورده و پس از خنک شدن تبدیل به اسنک های بسیار خوشمزه می شوند که می توانند جایگزین انواع شیرینی ها باشند.

واردات عمده اسنک بادام زمینی

واردات عمده اسنک بادام زمینی اسنک بادام زمینی از جمله محصولات خوراکی بسیار مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است که برند های خارجی آن به ویژه از کشورهایی مانند ترکیه وارد کشور شده و به این ترتیب توسط وارد کننده در اختیار خریداران عمده قرار می گیرند تا از بهترین طعم های این اسنک برای رضایت خاطر مشتریان استفاده کنند.

واردات اسنک به صورت عمده توسط وارد کننده صورت گرفته و همین وب سایت را برای معرفی انواع این اسنک فراهم کرده است تا خریداران بتوانند با مراجعه به آن و بخش محصولات انواع این محصول را مشاهده کرده و بر اساس نیاز مشتریان فروشگاهی نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنند تا تازه ترین اسنک بادام زمینی تازه را با قیمت ارزان به دست آورند و از فروش آن سود ببرند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید