مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

سفارش تولید گندمک شیرین صادراتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گندمک شیرین به چه صورت می باشد؟تفاوت قیمت فروش گندمک شیرین در بازارمرکز تولید و فروش گندمک شیرین فله ای ۵ و ۱۰ کیلوگرمی

تولید تنقلات حجیم شده که از گروه های مختلف می تواند بوده باشد این گندمک که از دانه های مقوی، مغزی گندم تهیه می شود، برای ثبت درخواست های خرید و تولید نوع گندمک برای بازار های صادراتی به صورت فله ای در کیسه های ۵ و ۱۰ کیلوگرمی می توانید با ما همراه باشید.

نوع تولیدات گندمک شیرین به چه صورت می باشد؟

گندمک شیرین یکی از تنقلات شیرین و معروف از بازار قدیم تا به امروز که به همان شیوه ی معروف توسط استادکاران ماهر و حرفه ای این حوزه تهیه تولید و به بازار عرضه می شود. که البته در نوع تولیدات گندمک شور هم می توان اشاره کرد ولی به ندرت، درصد بالای تولیدی از گروه تنقلات حجیم شده ی گندمک را می توان در نوع گندمک شیرین می توان دید. این محصول در چند برند قدیمی از گذشته تا به امروز تولید نموده اند ولی در بازار امروزی نیز شاهد دیگر برند های تولید کننده ی دیگر نیز هستیم.

انچه از تولیدات گندمک شیرین می توان نام برد و معرفی کرد، همان صورت های ساده شکری از گندم بوده اند که پس از طی فرایندی دانه های گندم بصورت حجیم شده اند و بعد از ان وارد مرحله ی شیرین شدن قرار می گیرند. بعد از ان این محصول در صورت های متفاوت از بسته بندی های فله ای تا پاکتی عرضه می شوند.

تفاوت قیمت فروش گندمک شیرین در بازار

هر گروه از تقلات حجیم شده و یا دیگر گروه های تولیدی از تنقلات و دیگر مواد غذایی در بازار های فروش دارای این نرخ قیمت های فروش متفاوتی هستند و دلیل این تفاوت در نرخ قیمت فروش را می توان در درجه ی اول به نوع کیفیت محصول تولیدی اشاره کرد، که از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش نوع بسته بندی بوده است که دیگر عوامل را می توان از جنبه های مختلف دید و لحاظ کرد. و حال این تفاوت در نرخ قیمت فروش گندمک شیرین در بازار هم در درجه ی اول به نوع گندم مصرفی دارد و اینکه بصورت خرده یا تک دانه بوده اند و در وحله ی اخر می توان به نوع بسته بندی ان اشاره کرد که منجر به این تفاوت در نرخ قیمت فروش می گردد.

مرکز تولید و فروش گندمک شیرین فله ای ۵ و ۱۰ کیلوگرمی

از جمله قطب های تولید کننده ی این گندمک شیرین در بازار کشور مربوط به بخش استان خراسان می شود و نیشابور یکی از قطب های اصلی و بزرگ تولید کننده ی این محصول در کشور می باشد و با چند برند معروف و قدیمی از تولید کنندگان می توان نام برد که در بازار امروزی براساس کیفیت بالا در تولیدات خود یکی از برند های مشهور بشمار می رود. حال این بخش یکی از مرکز های تولید و عرضه کننده ی نوع گندمک شیرین درجه یک برای بازار های ایرانی با بازار های صادراتی بوده است که در نوع بسته بندی های فله ای ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی مخصوص بازار های صادراتی با قیمت مناسب ارائه می دهد.

این گندمک شیرین یکی از گروه تنقلاتی بوده است که در کشور تولید و کشور های بسیاری خواهان این محصول بوده اند بنابراین با حجم بالایی شاهد صادرات این محصول به کشور های همسایه تا حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی هستیم.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید