مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

قیمت چیپس فله+خرید اسنک+پفک با انواع طعم

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع چیپس پخش در بازارمعرفی انواع اسنک تارگت+ پفک+بوشارقیمت خرید انواع تنقلات حجیم شده کیلویی با انواع طعم

قیمت چیپس براساس نوع محصول تولیدی در بازار متغیر بوده است که جهت سفارش و خرید عمده ی این محصول به همراه سایر تنقلات حجیم شده از نوع انواع اسنک و پفک با انواع طعم ها می توانید از تولیدات و فروش این مرکز بصورت فله ای بهره مند گردید.

لیست تولیدات انواع چیپس پخش در بازار

لیست تولیدات از تنقلات تولید شده در بخش های مختلف از کشور و توزیع شده در بازار فروش را می توان متنوع دید و معرفی کرد و هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارد که به طور میانگین در تمامی بخش های مختلف از بازار کشور توزیع گردیده است، پس این انواع تنقلات حجیم شده با اسامی گوناگونی نیز در بازار معرفی شده اند و همراه با یکی از انواع طعم های خوشمزه و بی نظیر ارائه شده اند. دسته بندی از تولیدات انواع اسنک ها و یا همان تنقلات حجیم شده را می توان از انواع گوناگونی دید و نام برد که برخی از انها عبارتنداز: انواع چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، پفک پنیری کچاپ که صورت های متفاوتی از اشکال مختلف را تشکیل داده است همراه با ان می توان به اسنک بوشار، اسنک کرانچی، اسنک رینگی، فینگرز، المپیک و … نام برد.

وجود تمام این انواع اسنک های نام برده طبق معرفی های قبل در طعم های گوناگون از اشکال مختلف تشکیل شده است و موضوع این بخش هم مرتبط با یکی از این انواع تنقلات نام برده می باشد که چیپس معرفی شده است. همانطور هم که گفته شد چیپس ها در چندین و چند نمونه بوده اند اعم از چیپس سیب زمینی با چیپس ذرت و مدل های دیگر مربوط به چیپس میوه، چیپس میگو، چیپس شکلاتی بوده اند.

اما انواع چیپس پخش بازار فروش در نوع تولیدات چیپس سیب زمینی که مدل ورقه ای را شامل می شود در گروه های متنوعی از طعم های دسته بندی شده است و این طعم ها در نوع تولیدات چیپس ذرت هم لحاظ شده است. مدل چیپس های ذرت که به بیوگلز هم معروف بوده است در نوع اشکال قیفی و مثلثی می باشد. پس تمامی این انواع چیپس ها هم در نوع فله ای و هم بسته بندی در اوازن مختلف تهیه شده اند و نوع طعم های موجود در بین چیپس ها طعم های معروفی چون پیازجعفری، کچاپ، پنیری، فلفلی، سرکه، لیمویی، مرغ، باربیکیو می باشد.

 

معرفی انواع اسنک تارگت+ پفک+بوشار

و اما نوع دیگر از تولیدات این تنقلات حجیم شده با نام اسنک معرفی شده است اعم از اسنک تارگت، اسنک بوشار و اسنک های معروف از مدل پفک های پنیری کچاپ که این پفک ها در چند مدل پفک حلقه ای، پفک توپی، پفک لوبیایی، پفک لوله ای هستند و مدل های پفک لوبیایی را می توان گفت در نوع طعم های میکس و یا طعم های مجزای پنیری و کچاپ تهیه می شوند. و اما اسنک تارگت که همان پفک هندی های سه بعدی بوده اند که پس از مراحل فراوری این محصول در نوع سرخ شده و اماده با دنیایی از انواع طعم ها در اشکال سه بعدی و متفاوت ارائه می شود.

و اما اسنک بوشار که اشکالی شبیه به پفک لوبییای را دارا بوده و طعم های پنیری کچاپ را دارا می باشد ولی به نوعی می توان گفت از نوع پفک نرم تر می باشد. دسته بندی از طعم اسنک های تارگت هم تشکیل شده از طعم هایی چون اسنک تارگت چیزبرگر، باربیکیو، ذرت مکزیکی، پنیری، فلفلی تند، کچاپ و طعم های پیازجعفری.

قیمت خرید انواع تنقلات حجیم شده کیلویی با انواع طعم

خرید این انواع تنقلات حجیم شده در بخش های مختلف از بازار فروش توسط بخش های متعددی از فروشگاه ها چون آجیل خشکبار فروشی ها عرضه می گردد، و این بخش یکی از مرکز های فروش عمده ی انواع تنقلات حجیم شده از نوع اسنک، پفک، انواع چیپس ها در نوع تولیدات فله ای می باشد برای تمامی بخش های مختلف از بازار فروش و بخش هایی چون نمایشگاه ها که در این مرکز عرضه می گردد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید