مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

قیمت پفک هندی سه بعدی لوله ای خام و اماده فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع تولیدات پفک هندی فله ای موجود در بازارمرکز پخش و فروش عمده پفک هندی با قیمت مناسب

پفک نمونه ی یکی از انواع تنقلات بوده است و در این بخش از فروش تولیدات مدل پفک هندی در صورت هایی از مدل پفک هندی سه بعدی با مدل لوله ای بصورت فله ای در نوع خام و سرخ شده اماده در سراسر بازار کشور توزیع پخش و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

تنوع تولیدات پفک هندی فله ای موجود در بازار

همانطور که گفته شد پفک نمونه ی یکی از بین چندین و چند مدل نوع تنقلات بوده است که در گذشته پفک نمکی مینو معروف ترین و خوشمزه ترین نوع تنقلات از اسنک ها در بازار کشور بودند و رفته رفته بنابر استقبال و بالا رفتن تقاضای بازار مصرف کننده منجر به تولیدات برند های دیگری از این محصول در کشور گردید که امروزه می توان گفت و دید که برند پفک چی توز یکی از محبوب ترین و مشهور ترین تولید کنندگان این دسته از تنقلات چون اسنک ها بوده است. البته امروزه شاهد وجود دیگر برند های تولید کننده از این محصولات نیز هستیم که وجود هر یکبه نوبه ی خود دارای بازار های پخش و فروش مخصوص به خود بوده اند. این نمونه های متنوع از پفک ها علاوه بر اینکه در شامل برند های مختلف می گردد در مدل های گوناگون نیز این محصول ارائه گردیده است مانند:
  1. پفک پنیری کچاپ لوله ای
  2. پفک پنیری کچاپ حلقه ای
  3. پفک پنیری کچاپ توپی
  4. پفک پنیری کچاپ موتوری
  5. پفک پنیری کچاپ لوبیایی

و … . از دیگر تنقلات در گروه تولیدات اسنک ها می توان به وجود انواع چیپس ها اعم از چیپس های ذرت با سیب زمینی اشاره کرد و همین طور انواع کرانچی ها با پفیلا، گندمک شیرین، چی پلت ها و … نمونه های توزیع شده از اسنک ها در بازار هستند. و اما می پردازیم به معرفی یک نمونه ی دیگر از پفک ها که می توان گفت نمونه ی جدید و پرطرفدار در بازار بوده است و معروف به پفک هندی بوده است. این محصول هم در مدل پفک هندی خام و هم اماده سرخ شده عرضه ی بازار گریده است. نوع پفک هندی در چند طرح و مدل می باشد اعم از:
  • پفک هندی لوله ای
  • پفک هندی سه بعدی
  • پفک هندی پنجره ای
  • پفک هندی دو بعدی
  • پفک هندی نیزه ای
  • پفک هندی ستاره ای

و … . تمامی این انواع پفک هندی های معرفی شده در صورت های مختلف اغلب بصورت فله ای کیلویی به بازار توزیع می گردد که برخی از شرکت های تولید کننده در نوع بسته بندی ها توزیع می نمایند مانند چی پلت ها که از نوع پفک هندی سه بعدی بوده اند و توسط شرکت چی توز در بازار عرضه می گردد. این محصول در ایران در بخش های مختلفی تولید می گردد که علاوه بر پخش بازار های داخلی بخش عمده ای نیز صادرات می گردد.

پفک هندی سه بعدی

مرکز پخش و فروش عمده پفک هندی با قیمت مناسب

مرکز های پخش و فروش در نقاط مختلف استانی متعدد و متفاوت بوده اند که این مرکز یکی از مجموعه های فروش اینترنتی بصورت عمده در سراسر بازار کشور بوده است بنابراین جهت تهیه و خرید نوع پفک هندی سه بعدی و لوله ای اعم از تولیدات سرخ شده اماده و خام می توانید با ما در ارتباط باشید که نرخ قیمت های خرید فروش این محصول براساس برخی ویژگی ها متعیر می باشند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید