مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =

فروش فله ای انواع پفک حلقه ای توپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پفک و اسنک طعم دارمرکز فروش فله ای انواع پفک حلقه ای توپی

گروه دیگر از تنقلات حجیم شده و خوشمزه ای که بسیار پرطرفدار بوده است مربوط به تولیدات نوع پفک نمکی با طعم پنیری کچاپ بوده است که در این بخش تولیدات فله ای از نوع پفک حلقه ای و یا پفک توپی عمده در سراسر بازار کشور توزیع پخش و به فروش می رساند.

لیست تولیدات انواع پفک و اسنک طعم دار

گروه تولیدات تنقلات حجیم شده که از غلات تهیه و تولید می شود با طی نمودن مراحل تولید به صورت حجیم شده از انواع طعم و مزه های خوراکی به بازار عرضه می شوند و یک گروه از تولیدات این غلات حجیم شده مربوط به گروه تولیدات اسنک ها بوده که صورت های مختلفی از اشکال با طعم ها را تشکیل می دهد و پفک هم که از همان بلغور ذرت تهیه می شود به صورت فشرده و تحت حرارت بالا پخت شده و در مرحله ی پایان کار به غوطه ور شدن در سس مخصوص اسنک و یا پفک ها به رنگ های نارنجی طعم پنیری کچاپ مخلوط و اماده می شوند، از دسته اشکال تولیدی این انواع اسنک ها و یا پفک های نمکی پنیری کچاپ می توان به این موارد اشاره کرد اعم از:
  1. پفک حلقه ای
  2. پفک توپی
  3. پفک چرخی
  4. پفک لوبیایی

و … . و اما طعم های دیگری که به اسنک ها با توجه به نوع تقاضای بازار مصرف کننده تهیه و تولید می شود طعم هایی از نوع پیازجعفری، سرکه ای، پنیری، باربیکیو و … می باشد. حالا تمامی این انواع تولیدات از پفک ها و اسنک ها هم در نوع بسته بندی و هم تولیدات فله ای به بازار عرضه می شود و اینکه کدام مدل پرفروش ترین بوده می توان گفت بنابر وجود انواع بازارهای پخش و فروش در سراسر کشور هر دو مدل عرضه ی صورت گرفته در بازار خواهان و طرفدار ان بوده اند. بخش هایی چون نمایشگاه ها و مراکز پخش عمده در کشور اغلب تولیدات نوع فله ای را خریداری می نمایند اما بخش هایی از فروشگاه های زنجیره ای اغلب در نوع بسته بندی خریداری می نمایند که گاه می توان شاهد سفارشات خرید نوع فله ای این محصولات نیز باشیم. 

مرکز فروش فله ای انواع پفک حلقه ای توپی

در این مرکز پخش و فروش که عرضه ی تولیدات انواع و اقسام تنقلات حجیم شده بصورت فله ای عرضه می شود فروشی عمده از تولیدات اعلا، درجه یک و باکیفیت از انواع پفک های حلقه ای و توپی و … با طعم های مختلف از قیمت های مناسب را برای عمده خریداران در سراسر بازار کشور ارائه می دهیم. پس براساس پیشنهادات مختلف از تولیدات می توانید شما نیز انتخابی از مدل های مختلف براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ی خود داشته باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید