مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

فروش عمده چیپس سنتی ۱۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات انواع چیپس در بازارعمده فروشی چیپس بسته بندی ۱۰۰ گرمی
چیپس سنتی

چیپس سنتی

چیپس سنتی عرضه شده ی این مرکز تنقلات در کشور همراه با عرضه ی تولیدات متنوع از چیپس ها در طعم های گوناگون بصورت سنتی و صنعتی در بازار کشور می باشد که در حال حاضر فروش عمده چیپس ورقه ای ستنی در وزن ۱۰۰ گرمی توزیع می گردد.

عمده تولیدات انواع چیپس در بازار

چیپس نوعی از تنقلات بشمار می رود که می توان گفت بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است و محصولی می باشد که از سیب زمینی تهیه و تولید می گردد گرچه در گذشته بصورت سنتی و طعم ساده ی نمکی تهیه می شود ولی در حال حاضر در بازار امروزی دنیای از انواع طعم توسط تولید کنندگان روانه ی بازار مصرف شده است. این چیپس تولید شده نیز همچون سایر تنقلات در چند مدل تهیه می شود و این تنوع علاوه بر اینکه طعم بخشی از تنوع در تولید بوده است برش ورقه های چیپس نیز بخشی دیگر از تنوع در تولید بشمار می رود. چیپس های تهیه شده اغلب در دو مدل چیپس ورقه ای و چیپس خلالی تهیه و تولید شده اند که بالاترین سطح خرید و تولید را تولیدات چیپس ورقه ای شامل می شود که البته نوع چیپس خلالی بازار مخصوص به خود را نیز دارا می باشد.

چیپس سنتی

بنابراین تنوع در عمده تولیدات انواع چیپس در بازار را می توان از نظر طعم در نظر گرفته شده با برندهای تولید کننده ی متعدد در سطح کشور معرفی کرد و نام برد که برخی از این برندهای تولید کننده توانسته اند به خوبی در بازار کشور معروف و مشهور گردند و برخی از این تولید کنندگان چیپس در کشور عبارتنداز:

  1. چیپس چی توز
  2. چیپس مزمز
  3. چیپس چاکلز
  4. چیپس دل مزه
  5. چیپس دلنشین
  6. چیپس دیارنو
  7. چیپس باتو
  8. چیپس دهه ۶۰
  9. چیپس ارمک

و … . اما می پردازیم به نوع تولیدات چیپس سنتی که این چیپس باز با همان طعم و مزه ی قدیمی بصورت چیپس طعم دار نمکی تهیه می شود که برخی در بسته بندی های نایلونی بدون آرام عرضه می نمایند و گروهی دیگر این تولیدات سنتی از چیپس ها در بسته بندی های فانتزی عرضه می نمایند که شامل حال وزن های بالا و پایین از بسته بندی ها می گردند. مانند:

  • چیپس سنتی ۱۰۰ گرمی
  • چیپس سنتی ۲۵۰ گرمی
  • چیپس سنتی ۳۰۰ گرمی
  • چیپس سنتی ۵۰ گرمی

چیپس سنتی

عمده فروشی چیپس بسته بندی ۱۰۰ گرمی

عمده فروشی این مجموعه از تنقلاتی چون انواع چیپس، پفک، پاپ کورن با شیرین گندمک بوده است بصورت بسته بندی و فله ای جهت توزیع و پخش در سراسر بازار کشور عرضه می گردد بنابراین می توانید برای تهیه ی هر یک از این انواع تنقلات معرفی شده با ما در ارتباط باشید که تامین بازار صادرات را نیز ممکن ساخته ایم. اعم از تولیدات ارائه شده از چیپس های سنتی ۱۰۰ گرمی و دیگر تنقلات معروف و محبوب بازار خرید.

چیپس سنتی

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید