مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =

فروش عمده انواع پفک هندی سه بعدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های مختلف تولیدات پفک هندیعمده فروشی انواع پفک هندی سه بعدی دو بعدی
پفک هندی سه بعدی

پفک هندی سه بعدی

پفک که جزء دسته تنقلات پرطرفدار بوده است امروزه در انواع و اشکال مختلفی تهیه و تولید می گردد که نوع تولیدات پفک هندی در مدل تولیدات ساده و پفک هندی سه بعدی، دو بعدی همراه با طرح های مختلف بصورت عمده در این بخش با قیمت مناسب عرضه می گردد.

طرح های مختلف تولیدات پفک هندی

انچه از پفک تهیه و تولید و به بازار عرضه شده اغلب یادی از نمونه های پفک های نمکی خوشمزه ای می کنیم که از گذشته تا به امروز تهیه و تولید شده است می کنیم که طعمی پنیری با رنگ کچاپی خوشمزه ای را به خود دارد و امروزه همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی هم روانه ی بازار مصرف شده است. ولی نوع جدید از این پفک ها که به پفک هندی معروف بوده، این محصول نیز توانسته است به نوعی بازار خاصی را به خود اختصاص دهد به گونه ای که اکثریت طرفدار این محصول گشته اند. پفک هندی محصول تولیدی کشور های شرقی از چین، پاکستان و هند بوده که به فراوانی در این کشور ها تهیه و تولید می گردد و در ایران هم قطب تولیدی این محصول را می توان استان سیستان و بلوچستان دید که همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی معروف بوده است.

پفک هندی سه بعدی

پفک هندی به دلیل پایین بودن درصد نمک و روغن مصرفی در تولید توانسته است مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب نماید. و اما تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از این محصول در بازار باز همانند هر نوع از گروه تنقلات حجیم شده از اشکال هندسی مختلف تا طرح های گوناگون را دارا می باشد به عنوان مثال می توان به تولیدات پفک هندی سه بعدی اشاره کرد که به شکل حصیری مانند و چندین طرح و مدل دیگر بوده اند، نوع دیگر از این تولیدات پفک هندی معروف به پفک هندی دو بعدی می باشند و نمونه های ساده ی پفک هندی که به اسامی زیر معروف هستند اعم از:
  1. پفک هندی ساده لوله ای
  2. پفک هندی ساده لانه زنبوری
  3. پفک هندی ساده نیزه ای
  4. پفک هندی ساده انگشتی
  5. پفک هندی ساده پنجره ای
  6. پفک هندی ساده ورقه ای
  7. پفک هندی ساده شیاردار

اینکه نمونه ی پرطرفدار و پرفروش کدام یک از نمونه های نام برده شده می باشد باید گفت تمامی انواع طرح ها پرفروش ترین بوده اند اما باید براساس نوع تقاضای بازار مصرف و سنجش بازار فروش هر منطقه ای دید که خواهان کدام یک از مدل های هستند.

پفک هندی سه بعدی

عمده فروشی انواع پفک هندی سه بعدی دو بعدی

پس در این بخش از مرکز فروش تنقلات حجیم شده این انواع پفک هندی ها براساس اسامی نام برده قابل عرضه در بازار سراسر کشور و تامین بازار صادرات بوده است و می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید. عرضه ی تولیدات این پفک هندی سه بعدی به همراه تولیدات پفک هندی دو بعدی از نظر قیمت فروش بالاتر از نمونه های ساده تر بوده اند که با قیمت مناسب و عمده در این مرکز به فروش می رسد.

پفک هندی سه بعدی

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید