مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروشگاه عمده پفیلا گوجه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی میزان کالری پفیلا گوجه ایفروشنده عمده پفیلا گوجه ای

پفیلا گوجه ای با طعمی فوق العاده و خواصی بینظیر در فروشگاه عرضه این محصول به صورت عمده ارائه می شود. این محصول کاملا سالم و مغذی بوده و دارای ارزش تغذیه ای بالایی می باشد. در شب نشینی ها و مهمانی ها به عنوان یک وسیله پذیرایی خوشمزه می توان از ان استفاده نمود. غنی از ویتامین ای بوده و باعث سلامت بدن و شادابی پوست و مو می گردد. 

فروشگاه عمده پفیلا گوجه ای

بررسی میزان کالری پفیلا گوجه ای

بررسی میزان کالری پفیلا گوجه ای پفیلا گوجه ای در واقع ذرت بو داده شده می باشد که سرشار از خواص فراوان بوده و دارای انواع مواد معدنی و ویتامین های مختلف است. ذرت سرشار از روغن های امگا بوده و بنابراین میزان بالایی کالری را در خود ذخیره نموده است. به نحوی که پس از خوردن یک ظرف پفیلا فرد احساس سیری می نماید زیرا انرژی زیادی را به بدن خود وارد نموده است. این خوراکی بسیار سالم بوده و مصرف ان به عنوان یک میان وعده قوی توصیه می گردد. 

پفیلا گوجه ای به دلیل داشتن عصاره خالص گوجه فرنگی دارای ویتامین سی بوده و از ایجاد عفونت و بیماری در بدن پیشگیری کرده و به سلامت بدن نیز کمک می کند. این خوراکی خوشمزه اشتها اور بوده و بعد از خوردن ان فرد همچنان تمایل به خوردن خواهد داشت زیرا با وجود داشتن تمامی ویتامین ها یک ماده غذایی کم حجم و سبک می باشد و به سرعت در داخل معده گوارش یافته و به هضم و جذب مواد غذایی دیگر نیز کمک می نماید.

فروشنده عمده پفیلا گوجه ای

فروشنده عمده پفیلا گوجه ای فروشنده پفیلا گوجه ای این محصول را در انواع بسته بندی های شیک و استاندارد جهت فروش ارائه می نماید. این پفیلا ها از لحاظ طعم و مزه بینظیر بوده و به بسیاری از کشور های اطراف صادرات می شود و یک نوع تنقلات پر فروش و پر طرفدار در بازار داخلی و خارجی است. تولید کننده بهترین پفیلا با طعم گوجه در کشور محصول خود را به صورت مستقیم به سراسر کشور با قیمتی ارزان تر از سطح بازار با هزینه ارسال رایگان عرضه می کند. 

این نوع خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی بوده و همچنین دارای قیمتی بسیار مناسب و عالی می باشد. تخفیف های زیادی توسط فروشندگان برای خریداران عمده در نظر گرفته شده است. میتوانید با سفارش این محصول یک خرید عالی و پر سود را تجربه نمایید. کیفیت و مرغوبیت این ذرت های بو داده شده تضمین شده می باشد. فروشگاه پفیلا امروزه در سراسر کشور فعالیت داشته و تازه ترین و خوشمزه ترین نوع پفیلا را در طعم های مختلف جهت فروش ارائه می نماید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید