مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

سفارش عمده چیپس فلفلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چیپس فلفلیارائه کننده برتر چیپس فلفلی

چیپس سیب زمینی را میتوان یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین تنقلات در سراسر جهان دانست که اگر با رعایت نکات بهداشتی درست شود از ارزش غذایی نیز برخوردار است و به دلیل نداشتن مواد افزودنی و رنگ خوراکی نسبت به سایر تنقلات سالم تر نیز هست. 

چیپس روش تهیه ی ساده ای دارد و تنها مواد اولیه مورد نیاز برای تولید آن سیب زمینی و روغن و نمک است اما سالهای زیادی است تولیدکنندگان میکوشند با اضافه کردن برخی طعم دهنده ها چیپس های متفاوتی بسازند که در این میان چیپس فلفلی از همه قدیمی تر و پرطرفدارتر است اما چیپس های پنیری ، پیاز جعفری و سرکه ای  نیز طرفدارن خود را دارند.

حدود یک دهه قبل همه ما خرید چیپس فله ای از مغازه ها و بوفه های غذایی عادت داشتیم اما در سالهای اخیر با توجه به گسترش شرکت های مواد غذایی، کمتر شاهد ارائه چیپس عمده هستیم  و اکثر مردم چیپس های بسته بندی شده را ترجیح میدهند اما همچنان بسیاری از فروشندگان به دنبال تهیه چیپس فله ای برای فروش در بوفه سینما ها و برگزاری جشن ها و مهمانی های بزرگ هستند . قطعا خرید چیپس عمده بسیار به صرفه تر از چیپس بسته بندی است و برای حفظ محیط زیست نیز بهتر است چرا که زباله کمتری تولید میکند.

سفارش عمده چیپس فلفلی

بررسی مشخصات چیپس فلفلی

بررسی مشخصات چیپس فلفلی چیپس یکی از خوراکی های محبوب در بین کودکان و بزرگسالان است و بیشتر افراد در مهمانی های خود ، در هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی و هنگام رفتن به سینما از تهیه این خوراکی خوشمزه غافل نمی شوند .چیپس از جمله تنقلاتی است که می توان گفت بیشتر افراد به خوردن آن علاقه مند هستند.

چیپس فلفلی همان طور که از نامش پیداست چیپس تند و خاصی است که معمولا با ماست یا نوشیدنی خنک مصرف می شود . لازم به ذکر است مقدار فلفل به کار رفته در تولید چیپس نباید از حد استاندارد بیشتر باشد.


چیپس فلفلی آراد چیپس یک محصول کاملا بهداشتی و تهیه شده از بهترین مواد اولیه است که با رعایت تمام استاندارد های غذایی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید میشود. 

ارائه کننده برتر چیپس فلفلی

ارائه کننده برتر چیپس فلفلی

مجموعه بازرگانی صنایع غذایی آراد فعالیت خود را از سال 1394 بع طور جدی آغاز کرد.هدف اصلی این مجموعه عرضه ی محصولاتی از قبیل انواع گز اصفهان بلداجی به همراه پولکی نبات های اعلا و درجه یک و صنایع غذایی مانند چیپس پفک پفیلا و … است . این مجموعه با در اختیار داشتن با یک نیم حرفه ای و متخصص پا به عرصه ی این صنعت نهاده و خوشبختانه  در پی استقبال بی نظیر مشتریان از این محصولات، مجموعه آراد وارد تجارت بین المللی نیز شده و بخش عظمی از تولیدات خود را در بازارهای جهانی عرضه نموده است.

مشتریان محترم میتوانند برای سفارش چیپس و انواع تنقلات و محصولات غذایی با مشاورین این شرکت مذاکره کرده و بهنرین محصولات ما را با منصفانه ترین قیمت خریداری کنند .

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید