مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

قیمت نهایی پفک نمکی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

جایگاه پفک نمکی در میان تنقلاتمرجع فروش پفک نمکی عمده

امروزه پفک نمکی در بسته بندی های کوچک و بزرگ تولید می شود و قیمت پفک نمکی با توجه به بسته بندی آن متفاوت می باشد اگر این محصول به صورت عمده و مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری شود می توان آن را ارزانتر خرید کرد.

پفک نمکی عمده را اغلب می توان از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم و یا فروشگاه های زنجیره ای و یا عمده فروشان به صورت عمده  خرید کرد .

قیمت نهایی پفک نمکی عمده

جایگاه پفک نمکی در میان تنقلات

جایگاه پفک نمکی در میان تنقلات پفک نمکی اولین بار در سال ۱۹۵۰ توسط موری یوهایی در نیویورک درست شد و در  همان  روزهای اول مورد استقبال زیادی قرار گرفت .

مواد اولیه پفک نمکی بلغور ذرت می باشد که عمدتا با طعم پنیر تولید می شود در واقع پفک یک نوع اسنک است که از ذرت بو داده شده تهیه میشود .

در سال ۱۹۶۰ میلادی پفک نمکی وارد ایران شد و از طرف شرکت مینو پفک نمکی نامیده شد و شرکت مینو تولید پفک را در بخش های تولیدی خود قرار داد و پفک به خاطر مزه بسیار خاص و فوق العاده اش توانست در مدت کوتاهی نظر خیلی از مردم را از کوچک تا بزرگ به خود جلب کند و به پر فروش ترین محصول شرکت مینو تبدیل شود .

امروزه هر جا سخن از هله هوله به میان می آید فورا ذهن انسان به سمت پفک کشیده می شود و از آن به عنوان بهترین٬ خوشمزه ترین و بامزه ترین خوراکی یاد می کنند مزه اش زیر زبان همگان همچنان مانده است و همچنان به عنوان اولین هله هوله جای خود را در مقام  نخست حفظ کرده است این محصولات کاملا استاندارد می باشد و ترکیبات آن شامل بلغور ذرت٬ روغن گیاهی ٬پودر شیر خشک ٬ نمک٬ اسید سیتریک و رنگ خوراکی می باشد.

مرجع فروش پفک نمکی عمده

مرجع فروش پفک نمکی عمده امروزه در هر مغازه٬ فروشگاه٬ سوپر مارکت٬ هایپر مارکت و… شاهد فروش پفک نمکی در انواع و اقسام مدل ها و بسته بندی ها و قیمت ها هستیم.

بیشتر این مراکز فروش پفک نمکی را از شرکتهای تولیدی به صورت عمده و مستقیم خرید می کنند که این باعث صرفه جویی در هزینه آنها می شود همچنین خریداران عمده می توانند از طریق وبسایت های مربوط به فروش پفک نمکی در کمترین زمان و کمترین هزینه این محصول را تهیه و خرید کنند .

پفک نمکی  علاوه بر اینکه در داخل کشور خواهان زیادی دارد  و بازار فروش آن داغ است به خارج از کشور نیز صادر شده و توانسته در آن طرف مرزها نیز طرفداران زیادی پیدا کند و ارز زیادی را روانه کشور کند و باعث رونق اقتصادی شود .

این محصول بیشتر به کشورهای خاورمیانه و روسیه و..صادر می شود .

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید