مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =

مرکز ارائه پفک نمکی صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه جالب پفک نمکیتولید کنندگان پفک نمکی صنعتی

پفک نمکی صنعتی توسط مرکز ارائه  آن به دست مشتری می‌رسد. خوب است بدانید که با توجه به افزایش حجم تقاضا خریداران از این نمونه مرکز ارائه پفک نمکی در صدد برآمده که این محصول لذیذ را به اندازه نیاز مشتری تأمین کند تا آنها بتوانند با توجه بتوانند با خیالی آسوده هر مقدار از پفک نمکی را که می‌خواهند تهیه و خریداری کنند.

مرکز ارائه پفک نمکی صنعتی

تاریخچه جالب پفک نمکی

تاریخچه جالب پفک نمکی

آیا تا به حال برایتان سؤال پیش آمده که تاریخچه پفک نمکی چیست؟ در این مطلب قصد داریم درباره تاریخچه جلب این محصول توضیحاتی ارائه دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

پفک نمکی در دهه 1950 تولید و در بازار تولید شد. تولیدکننده این محصول مردی  ترک که ساکن نیویورک آمریکا بوده می‌باشد. این فرد با استفاده از پودر ذرت، نمک، رنگ خوراکی و موادی دیگر شروع به تولید پفک نمکی کرد. یکی نکته های جالبی که تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد این است که پفک پس از اینکه وارد بازار شد با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده و به عنوان یکی از بهترین و لذیذترین تنقلات جهان شناخته شد.

پس از گذشت چند سال پفک نمکی وارد ایران شد و کم کم کارخانه ای مختلف تولید پفک تأسیس شدند و شروع به کار کردند.

امروزه این محصول در طعم های متفاوت و همچنین در بسته بندی های مختلف در بازار توزیع می‌شود که هرکدام از آنها ویژگی مخصوص به خود را دارا هستند.

در بالا به طور مختصری درباره تاریخچه جالب پفک نمکی توضیحاتی ارائه داده شد.

تولید کنندگان پفک نمکی صنعتی

تولید کنندگان پفک نمکی صنعتی

همه ساله حجم انبوهی از پف نمکی صنعتی تولید و در بازار عرضه می‌گردد. لازم به ذکر است که تولیدکنندگان این نمونه توانسته‌اند با استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله ذرت و پنیر و همچنین تجهیزاتی مدرن تولید پفک نمکی مرغوب و باکیفیت را به همراه داشته باشند.

یکی از مهمترین ملاک برای این تولیدکنندگان جلب رضایت مشتری است از این رو قبل از اینکه پفک نمکی صنعتی را به دست مشتری برسانند به کمک نیروهای متخصص آن را از لحاظ کیفیت تحت بررسی قرار می‌دهند و پس از اینکه از کیفیت آن مطمئن شدند پفک نمکی را توزیع می‌کنند.

همانطور که مطلع هستید قیمت این محصول برای خریداران بسیار حائز اهمیت می‌باشد. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان هستند که پفک نمکی صنعتی بی‌کیفیت را به قیمت بالا با تبلیغ های چشمگیر و جذب کننده به فروش می‌رسانند و افراد بر این تصور هستند که قیمت بالای پفک نشان‌دهنده کیفیت آن است، اما این مسئله برای تولیدکنندگان منصف صدق نمی‌کند چون آنها پفک نمکی صنعتی را به صورت عادلانه قیمت‌گذاری می‌کنند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید