مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =

فروش پفک نمکی صادراتی کرانچی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی دنیای تولیدات انواع پفک در ایرانخصوصیت تولیدات پفک کرانچیفروش پفک صادراتی کرانچی عمده
پفک نمکی کرانچی

پفک نمکی کرانچی

پفک نمکی کرانچی یکی از مدل های پرطرفدار و خوشمزه ی پفک ها در بازار امروزی بوده است و در این بخش بصورت عمده از تولیدات برندهای متنوع با وزن های مختلف صادراتی جهت ارسال به بازارهای جهانی با قیمت مناسب به فروش می رسد که البته شامل طعم های تند آتشین با فلفی را نیز دارا بوده است.

معرفی دنیای تولیدات انواع پفک در ایران

دنیای تنقلات شور و شیرین تولید در کشور بسیار متنوع بوده است و هر دسته از این تولیدات برای خود دنیای تنوع از طعم ها را دارا بوده اند که گروه های مختلف از گروه سنی های متفاوت از طرفداران مختلف را به سمت خود جذب کرده است و البته می دانیم که تنقلات شور و شیرین در هر جایی و هر بخشی و هر گروهی طرفدار ان بوده است. انچه از این تنقلات در این بخش معرفی می گردد مربوط به تولیدات نوع تنقلاتی از قبیل انواع چیپس، پفک با پاپ کورن ها بوده است.

پفک نمکی کرانچی

و می دانیم که دنیای این تنقلات یکی از پرطرفدارترین ها بشمار می رود. موضوع این بخش را ادامه می دهیم با معرفی تولیداتی از تنقلاتی از قبیل انواع پفک ها، پفک نمکی در ایران به نام شرکت مینو ثبت شده است که در گذشته بسیار پرطرفدار بود گرچه امروزه نیز به همین ترتیب می باشد ولی می توان با تنوعی از برندهای دیگر نیز ان را تهیه کرد مانند:

پفک نمکی چی توز

پفک نمکی چاکلز

پفک نمکی مزمز

پفک نمکی باتو

پفک نمکی لوسی

پفک نمکی دهه ۶۰

پفک نمکی ترددیلا

و … . و می دانیم که پفک محصولی بوده است که از بلغور ذرت تهیه و تولید می شود پس در مرحله ی اول تولید بی رنگ با قرار گرفتن در مقابل رطوبت با حرارت بسیار بصورت فشرده به مرحله ی پخت می رسد و بعد شروع به برش دادن پفک در اشکال مختلف می کنند که این انواع پفک را با اشکال مختلف می توان دسته بندی کرد و نام برد، البته بعد از برش دادن پفک ان را در سس مخصوص پفک غوطه ور کرده که به رنگ نارنجی از طعم پنیری تبدیل می شود.

  • پفک پنیری حلقه ای
  • پفک پنیری توپی
  • پفک پنیری فضایی
  • پفک پنیری چرخی
  • پفک پنیری لوله ای
  • پفک پنیری فنری

پفک نمکی کرانچی

خصوصیت تولیدات پفک کرانچی

یکی از مدل های تولیدی پفک که به نوعی می توان گفت تولیدات به روز و تازه در بین دنیای پفک ها بوده است با نام تجاری پفک کرانچی معرفی شده است. این کرانچی همان پفک با بلغوز ذرت بوده است که به رنگ نارنجی شکل بوده اما با برشی متفاوت تر همچنین از نوع پفک های نمکی معمولی هم ترد تر می باشد که به سه دسته از طعم های تولیدی تقسیم بندی شده است مانند:

پفک کرانچی ساده نمکی

پفک کرانچی فلفلی

پفک کرانچی تند آتشین

پفک نمکی کرانچی

فروش پفک صادراتی کرانچی عمده

پس به این ترتیب پخش و فروش انواع تنقلاتی از قبیل پفک یا پاپ کورن با چیپس را می توان در تنوعی از طعم های گوناگون تهیه و خریداری نمود که در حال حاضر این پخش و فروش صادراتی پفک نمکی در ارتباط با تولیدات مدل پفک کرانچی با این سه طعم عرضه شده است البته با سایز و وزن های مختلف از بسته بندی های تعلق گرفته به انها. جهت ثبت سفارشات خود می توانید با این مرکز و از طریق راههای ارتباطی قرار داده شده در تماس باشید.

پفک نمکی کرانچی

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید