مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 5 =

قیمت خرید اسنک رینگی/المپیکی در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم تولیدی اسنک در بازار ایران به چند دسته تقسیم بندی می شو؟مدل/ویژگی تولیدی اسنک های رینگی/المپیکی چیست؟مرکز خرید عمده انواع اسنک طعم دار+قیمت مناسب بازار

قیمت خرید اسنک در بازار ایران که شامل گروه تولیدات متنوع از محصولات حجیم شده در گروه طعم های نمکی و شیرین بوده است، فروش این بخش را همراهی می کنیم با معرفی تولیدات اسنک رینگی، المپیکی فله ای با قیمت های مناسب برای بخش های مختلف از بازار ایران.

طعم تولیدی اسنک در بازار ایران به چند دسته تقسیم بندی می شو؟

خب همانطور که گفته شد طعم ها و اشکال مختلف از تولیدات تنقلات حجیم شده را می توان متنوع دید و معرفی کرد که کلیه ی گروه های تولیدی از این دسته تنقلات هر کدام برای خود دنیایی از طعم و مزه های متنوع را تشکیل داده اند که در بخش های مختلف از بازار کشور تهیه و خریداری می گردد. دسته بندی از گروه تولیدات تنقلاتی چون اسنک ها در بازار کشور را می توان اینطور دسته بندی کرد که شامل گروه تولیدات اسنک های طعم دار شیرین با طعم های شور نمکی بوده اند.

نوع اسنک های شکلاتی طعم دار که در ترکیب طعم های شیرین از انواع اسانس های خوراکی میوه ای و … تشکیل شده اند در تولیدات نوع اسنک شکلاتی، توت فرنگی، نارگیلی، پرتقالی با موزی ارائه شده اند که البته این مدل از اسنک ها نیز برای خود در طرح های متفاوتی چون اسنک بالشتی، اسنک استیکی، اسنک چوکوپیلو لوبیایی و سریال صبحانه دسته بندی می شوند.

و اما تولیدات از گروه اسنک های نمکی شور که باز همانند هر مدل تنقلات حجیم شده ای برای خود در اشکال مختلف هندسی و … برگرفته اند همراه با ان در گروه طعم های متنوعی نیز باز تهیه می شوند که با اسامی های مختلف چون اسنک فینگرز، اسنک رینگی، اسنک المپیکی، اسنک حلقه ای و چرخی و … معرفی شده اند. مدل دیگر اسنک های پفک نمکی بوده اند که می توان تنها در طعم های پنیری کچاپ اما صورت های متنوع از اشکال مختلف دید که هر کدام طرفداران و بازار های فروش مخصوص به خود را شامل هستند.

مدل/ویژگی تولیدی اسنک های رینگی/المپیکی چیست؟

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع اسنک های رینگی و المپیکی بوده است و حال اینکه ویژگی ها و خصوصیت های اسنک های رینگی با المپیکی در چیست می توان گفت که طعم های تولیدی از این دو مدل اسنک یکسان بوده و شامل انواع طعم های ماسالا، خلیجی، پنیری، کچاپ، باربیکیو و … بوده اند، ولی از نظر شکل ظاهری با یکدیگر متغیر هستند که در تولیدات فله ای به وزن های ۳ کیلوگرمی بسته بندی می شوند.

مرکز خرید عمده انواع اسنک طعم دار+قیمت مناسب بازار

بنابر وجود مرکز های خرید متعدد در سطح مختلف از مراکز استانی کشور، این بخش را یکی از مرکز های عرضه کننده ی عمده محصولات از گروه تنقلات حجیم شده ی نوع شیرین و نمکی معرفی می کنیم که برگرفته از طعم های مختلف تا بسته بندی های متنوع در وزن های متفاوت هستند که برای درخواست های خرید عمده از انواع اسنک های رینگی، المپیکی در طعم های گوناگون با قیمت های مناسب بازار پخش و فروش می توانید با ما همراه باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید