مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =

فروش بادام زمینی روکشدار طعم دار اسنکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع اسنک های روکشدار طعم دارانواع تولیدی طعم اسنکی بادام زمینی روکشدارفروش فله ای طعم دار بادام زمینی روکشدار عمده

فروش بادام زمینی روکشدار فله ای که در گروه تولیدی انواع طعم های اسنکی به بازار امروزی عرضه شده اند در این بخش از نوع تولیدات فله ای با مجموعه ای از انواع طعم دهنده ها و قیمت های مناسب عرضه می گردد.

لیست تولیدات انواع اسنک های روکشدار طعم دار

گروه های تولیدی از تنقلات حجیم شده که می توان عمده ی انها را از گروه های مختلف و متنوع غلات نام برد و معرفی کرد، در طی دوره ی فرایندی بصورت حجیم شده همراه با افزودن طعم دهنده هایی روانه بازار مصرف شده اند. تولیدات از نوع تنقلات حجیم شده در کشور که مدتی ست رواج پیدا کرده است در بخش های مختلف از بازار امروزی خرید فروش می گردد با برند های متعدد تولید کننده از صورت های مختلف تولیدات این محصولات مانند انواع چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، انواع پفک هندی، انواع پفک نمکی، انواع اسنک های روکشدار طعم دار، انواع اسنک های شکلاتی، گندمک شیرین و شور و … .

تمامی موارد نام برده و معرفی شده هر کدام صورت هایی از تولیدات مختلف از اشکال تا طعم ها را تشکیل داده اند و از نظر بسته بندی هم در نوع بسته های فله ای با پاکتی در وزن های متفاوت قابل خریداری در هر بخشی از بازار هستید. و اما موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات انواع اسنک ها بوده است حال در نوع روکشدار تا نمونه های دیگر از تولیدات.

در درجه ی نخست به معرفی این انواع اسنک ها می پردازیم که به اسامی که در ادامه نام می بریم در بازار معرفی می شوند مانند اسنک رینگی، اسنک المپیکی، اسنک فینگرز، اسنک شکلاتی (بالشتی، استیکی، توپی)، اسنک روکشدار بادام زمینی. تمامی این انواع نام برده از اسنک ها هر کدام در طعم هایی غوطه ور و تولید شده اند که نوع اسنک شکلاتی از طرح های مختلف در طعم های خاص و شیرین بوده اند چون طعم های توت فرنگی، پرتقالی، نارگیلی، موز و کاکائویی هستند.

انواع تولیدی طعم اسنکی بادام زمینی روکشدار

خب در بین این گروه های تولید کننده ی اسنک ها یکی از موارد تولیدی نام برده اسنک بادام زمینی روکشدار طعم دار بوده است و این اسنک بادام زمینی روکشدار به این ترتیب بوده که از دانه های بادام زمینی با روکش و لایه ای از اسانس طعم های خوراکی تهیه شده اند و این طعم انواع اسنک بادام زمینی روکشدار اعم از:

  • بادام زمینی روکشدار طعم دار کچاپ
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار پنیری
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار پیازجعفری
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار خامه سبزیجات
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار ماست موسیر
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار دودی
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار پیتزایی
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار خامه قارچ
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار باربیکیو
  • بادام زمینی روکشدار طعم دار ذرت مکزیکی

فروش فله ای طعم دار بادام زمینی روکشدار عمده

پس به این ترتیب برای تهیه و خرید هر انچه از گروه های تولیدی تنقلات حجیم شده درخواست خرید دارید می توانید با این مجموعه و مرکز فروش در ارتباط باشید که کلیه ی محصولات در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب بازار های فروش من جمله نمایشگاهی و فروشگاهی عرضه می گردد که این فروش از تولیدات بادام زمینی روکشدار طعم دار نیز به همین ترتیب در نوع فله ای از انواع طعم های نام برده قابل عرضه می باشد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید