مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

فروش فله ای اسنک شکلاتی بالشتی+چی پف شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست تولیدات انواع اسنک های شکلاتی+نمکیانواع طعم تولیدی اسنک شکلاتی بالشتی چیست؟عمده فروشی اسنک بالشتی شکلاتی طعم دار

فروش فله ای اسنک های این بخش که از تولیدات متنوع این محصولات محسوب می شود در این بخش تولیدات اسنک بالشتی شکلاتی با چی پف های شکلاتی از نوع فله ای برای بخش های مختلف از بازار فروش کشور عرضه می گردد.

معرفی لیست تولیدات انواع اسنک های شکلاتی+نمکی

معرفی تولیدات از گروه تنقلات شور و نمکی در کشور را می توان گروه های متعدد تولید کننده ای نام برده که وجود هر کدام برای خود دنیایی از تولیدات متنوع در طعم و مزه ها با اشکال مختلف تولیدی می باشد که هر کدام برای خود ویژگی های متفاوتی از تولید را به خود اختصاص داده اند و هر یک از تولیدات ارائه شده به نوبه ی خود دارای بازار های فروش متفاوت اما بالایی بوده که پرطرفدار بوده اند، پس در کشور ما این گروه تولیدی از محصولات بسیار متنوع از برند های مختلف تولید کننده می باشد.

دسته بندی تولیدات از این تنقلات حجیم شده را می توان این گروه محصولات نام برد که عبارتنداز انواع چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، بیوگلز، اسنک شکلاتی، اسنک بوشار و انواع اسنک های دیگر، انواع پفک نمکی، انواع پفک هندی سرخ شده و اماده، انواع پفک هندی خام بدون طعم و … . تمامی این موارد نام برده برای خود دنیایی از اشکال مختلف را دارا بوده همراه با ان طعم دهنده هایی که برای تولید در نظر گرفته اند.

به عنوان مثال می توان به تولیدات نوع اسنک ها پرداخت که تنوع تولیدات از این گروه اسنک ها بسیار متنوع بوده اند به گونه ای که بخشی از این تولیدات انواع اسنک ها مربوط به اسنک های نمکی طعم دار بوده و بخشی دیگر مربوط به اسنک های شکلاتی طعم دار یعنی در گروه تولیدی اسنک شیرین با اسنک شور نمکی تهیه و تولید شده اند. نوع تولیدات اسنک نمکی در مدل های تولیدی از اسنک های رینگی، فینگرز، اسنک المپیکی، اسنک بوشار معرفی شده اند حال هر یک از این انواع اسنک های معرفی شده برای خود برگرفته از طعم دهنده های مختلفی نیز بوده اند که در طعم های اسنک پنیری، کچاپ، استیک، خلیجی، ماسالا، باربیکیو … تشکیل شده اند.

انواع طعم تولیدی اسنک شکلاتی بالشتی چیست؟

و اما دیگر گروه تولیدی از این اسنک ها، در بخش قبل معرفی از تولیدات اسنک نمکی طعم دار شدند و این بخش معرفی می شود از تولیدات اسنک شکلاتی، این اسنک شیرین شکلاتی که به اسنک شکلاتی بالشتی همر معروف بوده در سه مدل برش تولیدی به بازار عرضه شده است که نمونه ی معروف همین تولیدات اسنک بالشتی بوده بعد از ان به اسنک چی پف شکلاتی معروف بوده که شبیه به دانه های نخودچی بوده اند اما دارای مغزی شکلاتی هستند و نمونه ی دیگر اسنک ویفری بوده است. این سه مدل اسنک شکلاتی در دسته طعم هایی چون اسنک طعم دار شکلاتی، نارگیلی، توت فرنگی، پرتقالی با موز تهیه شده اند.

با اینکه تولیدات اولیه ی این محصول برپایه ی تولیدات نوع بسته بندی پاکتی در وزن های متفاوت بودند ولی بنابر تقاضای بازار مصرف کننده در تولیدات فله ای امروزی نیز به فروش می رسد که تولیدات فله ای هر یک از این اسنک های شکلاتی در وزن های ۶ الی ۳ با ۵ کیلوگرمی به بازار مصرف کننده ارائه می شود.

عمده فروشی اسنک بالشتی شکلاتی طعم دار

باز بنابر وجود مرکز های تولید کننده ی بسیار در بخش های متعدد و متفاوت از کشور این گروه تولیدی از اسنک های شکلاتی را می توان با برند های متعدد و متفاوت تولید کننده ی بسیاری دید که این بخش یکی از مجموعه مرکز های اینترنتی فروش عمده از تولیدات فله ای برای تمامی بخش های مختلف از بازار کشور به طور مستقیم از بخش تولیدی می باشد. پس برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از انواع اسنک های معرفی شده اعم از اسنک های شور نمکی تا انواع مدل اسنک های شکلاتی طعم دار فله ای با این بخش از مرکز فروش می توانید همراه باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید