مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

قیمت پفک هندی لوله ای طعم دار فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست طعم انواع پفک هندی لوله ای+تارگتطعم های پرفروش از تولیدات انواع پفک ها+اسنک هامرکز پخش عمده انواع پفک هندی+نمکی+توپی+لوبیایی

قیمت پفک طعم دار فله ای در بازار که همراه با اقلام گوناگون از تولیدات به بازار عرضه شده است در این بخش فروشی از تولیدات مدل پفک هندی لوله ای فله ای در انواع طعم ها با قیمت های مناسب برای بخش های مختلف از بازار کشور عرضه می گردد.

لیست طعم انواع پفک هندی لوله ای+تارگت

ما انچه از تولیدات تنقلات حجیم شده در بازار ایران می توان نام برد و معرفی کرد شامل انواع و اقسام مدل های گوناگونی از این تنقلات بوده که وجود تک تک انها هر کدام در بازار فروش برای خود طرفداران و دوستداران بی شماری دارد. انچه از تولیدات این انواع تنقلات می توان نام برد و معرفی کرد شامل انواع چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، انواع پفک نمکی، انواع پفک هندی و … . یکی از محصولاتی که در این بخش در نطر گرفته شده است مربوط به تولیدات نوع اسنک و یا همان پفک هندی معروف بوده است.

پفک هندی نمونه ی یکی از تنقلات حجیم شده ای می باشد که عمده در بخش های شرقی کشور های مختلفی چون چین، پاکستان، هند و بخش جنوب شرقی کشور چون زاهدان تهیه و تولید می گردد. این تولیدات از پفک هندی علاوه بر اینکه بخشی از ان از کشور پاکستان وارد می گردد بخش عمده ی دیگری از ان نیز در واحد های تولید کننده ی زاهدان نیز تولید می گردد. تولیدات این پفک هندی در جند مدل بوده است و انواع پفک هندی های تولید شده اعم از:

  • پفک هندی خام لوله ای
  • پفک هندی خام سه بعدی
  • پفک هندی خام دو بعدی
  • پفک هندی خام قیفی
  • پفک هندی ستاره، گل

این چند مورد از تولیدات پفک هندی ها همگی همانطور که معرفی شده از نوع خام بوده اند که طی فرایندی ان را سرخ شده طعم دار به بازار عرضه می نمایند. طعم های معروف از این تولیدات پفک هندی ها شامل طعم کچاپ، پنیری، پیازجعفری، کلاسیک و … هستند. یکی از نمونه های رایج و پرفروش این پفک هندی ها در بازار مربوط به مدل پفک هندی لوله ای با پفک هندی سه بعدی سرخ شده می باشد که این پفک هندی سه بعدی اماده معروف به اسنک تارگت می باشد.

اسنک های تارگت(پفک هندی سه بعدی) در اشکال مختلفی بوده است، و طعم های معروف از این گروه تولیدی می تواند هر یک از انواع طعم های نام برده باشد و دیگر طعم هایی چون طعم ذرت مکزیکی، کلاسیک، چیزبرگر، فلفلی، سرکه ای، شکلاتی و … ، و طعم های چیزبرگ، ذرت مکزیکی،سرکه ای، فلفلی، کچاپ و پنیری از نمونه طعم های پرفروش محسوب می شود که در نوع تولیدات فله ای با بسته بندی های ۳ کیلوگرمی توزیع می گردد که البته نوع بسته بندی این محصول در اشکال مختلف با نام چی پلت نیز عرضه شده است.

طعم های پرفروش از تولیدات انواع پفک ها+اسنک ها

هر یک از طعم های نام برده ی این اسنک تارگت براساس سلیقه و ذائقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند، و با وجود اینکه گفته شد طعم های نام برده از جمله طعم های پرفروش محسوب می شوند، باز دیگر طعم های تولیدی نیز از نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده بوده، پس هر فردی براساس ذائقه ی خود طعم های متفاوت را انتخاب و خریداری می نماید. این گروه های تولیدی از پفک هندی، اسنک تارگت علاوه بر اینکه در بازار کشور پرفروش هستند، تولیدات این محصول نیز بصورت عمده به بخش های مختلف از کشور های جهانی چون کشور های همسایه صادر می گردد.

مرکز پخش عمده انواع پفک هندی+نمکی+توپی+لوبیایی

تمامی این انواع پفک های نام برده اعم از پفک هندی لوله ای، سه بعدی و تولیدات انواع پفک نمکی هر کدام برای خود دارای نرخ قیمت های خرید فروش متفاوت هستند، که در این مرکز پخش عمده و فروش عرضه ی کلیه ی تولیدات نام برده از تنقلات حجیم شده در نوع فله ای توزیع و به فروش می رسد. پس برای تهیه و خرید هر یک از انواع پفک های نام برده را می توان باکیفیت اعلا و طعم های متنوع با قیمت های مناسب خریداری نماید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید