مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

نمایندگی پخش انواع پفک لوبیایی پنیری+کچاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی تولیدات انواع پفک طعم دارنمونه های پفک نمکی کچاپ در بازار چگونه اند؟نمایندگی پخش انواع پفک لوبیایی با طعم پنیری+کچاپ

انواع پفک های بازار پخش که در اشکال مختلف تهیه و تولید شده اند در این نمایندگی فروش و پخش در استان های مختلف کشور به قیمت عمده و مناسب برای هر بازار فروشی ارائه می گردد.

دسته بندی تولیدات انواع پفک طعم دار

گروه تولیدات از تنقلات حجیم شده که در بخش های قبل هم معرفی کرده ایم، شامل انواع و اقسام گوناگونی بوده اند که از دانه های غلات تهیه شده اند، پس با اسامی متفاوتی معرفی و در بازار عرضه شده اند. دسته بندی از این انواع تنقلات حجیم شده را می توان انواع اسنک ها، چیپس ها، پفک ها و … نام برد. این گروه تنقلات حجیم شده برای خود از گذشته تا به امروز بازار فروش بالایی را دارا بوده و هر روز بر تنوع تولیدات این محصول افزده شده است همراه با انواع طعم دهنده های مختلف از اسانس های خوراکی که براساس ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه شده اند.

یکی از این انواع تنقلات حجیم شده که معرف به پفک می باشد در چند نمونه و دسته تهیه و تولید می شود که معرف به پفک نمکی، پفک هندی لوله ای، پفک هندی سه بعدی، پفک هندی دو بعدی و هر یک از این پفک های هندی برای خود همانطور که گفته شد در طعم های متنوع از اسانس های خوراکی تهیه شده اند. این انواع طعم های پفک هندی طعم دار عبارتنداز پفک طعم دار کچاپ، پنیری، پیازجعفری، سرکه ای، باربیکیو، ذرت مکزیکی، فلفلی، چیزبرگر و … .

نمونه های پفک نمکی کچاپ در بازار چگونه اند؟

پس یکی از این انواع تنقلات به نام اسنک پفک بودند که این انواع پفک ها در اشکال مختلفی بودند و معرفی شده به نام پفک لوبیایی، پفک حلقه ای، توپی با پفک لوله ای که هر کدام با طعم های پنیری کچاپ تهیه شده اند. البته در نوع تولیدات پفک لوبیایی می توان به صورت طعم های جداگانه در طعم پنیری و کچاپ نیز تهیه کرد. از نمونه های پفک نمکی کچاپ موجود در بازار علاوه بر اشکال متفاوت تولید شده و معرفی گشته، از نظر بسته بندی در نوع تولیدات فله ای تا بسته بندی پاکتی هم ارائه می گردد.

بسته بندی های فله ای از پفک نمکی را می توان در کیسه های به وزن های ۴ کیلوگرمی معرفی کرد، در حالی که در نوع بسته بندی شده می توان به وزن های ۳۰ گرمی، ۵۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی الی بالاتر اشاره کرد. و دیگر ویژگی ها از تولیدات پفک نمکی موجود در بازار می توان به برند های متعدد تولید کننده هم اشاره کرد که هر کدام با یکسری ویژگی های خاص در تولیدات، این محصول پرفروش، خوشمزه و پرطرفدار را در بازار ارائه می دهند.

نمایندگی پخش انواع پفک لوبیایی با طعم پنیری+کچاپ

بنابر وجود برند های تولید کننده ی متعدد از این محصولات تنقلات حجیم شده، در کشور دارای نمایندگی های پخش و فروش در بخش های متعددی هم بوده اند، که این بخش یکی از نمایندگی های فروش و پخش عمده انواع تنقلات حجیم شده من جمله انواع پفک لوبیایی با طعم پنیری کچاپ بصورت فله ای در سراسر کشور می باشد که برای تهیه و خرید انواع این اسنک ها می توانید با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید