مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

مرکز پخش و فروش انواع اسنک پفک+تارگت+کرانچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات انواع تنقلات نمکی در بازار کشورانواع پفک ها و اسنک های تارگت تولید شدهمرکز پخش عمده انواع اسنک فله ای پفک+کرانچی+چیپس و ...

فروش انواع تنقلات در بازار کشور همراه با عرضه ی تولیدات متنوع از این محصولات بوده که در این مرکز پخش و فروش تهیه ی تولیداتی از قبیل انواع پفک، اسنک، کرانچی و … بصورت فله ای با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

عمده تولیدات انواع تنقلات نمکی در بازار کشور

دنیای تنقلات را می توان دنیای متنوع از انواع و اقسام محصولاتی نام برد و معرفی کرد که در اشکال مختلف از طعم های متنوع شیرین، نمکی، شور و … در بازار مصرف عرضه شده اند و وجود هر یک را می توان همراه با بازار های پخش و فروش متعدد و متفاوتی دید و البته می توان گفت که همگی با استقبال بالایی روبه رو می شوند. پس تنقلات را می توان از انواع مختلف نام برد و معرفی کرد و انچه از این گروه تولیدی تنقلات در بازار توزیع می گردد مربوط به تنقلات نمکی بوده که در طعم های مختلف با اشکال متنوع از تولیدات تقسیم بندی می شوند. دسته بندی این تولیدات از تنقلات را می توان این موارد نام برد که عبارتنداز:

  • انواع اسنک تارگت
    انواع پفک ها
    انواع کرانچی ها
    اسنک بوشار
    انواع چیپس سیب زمینی
    انواع چیپس ذرت

و … تمامی این گروه های معرفی شده از تنقلات نمکی هر یک به چندین و چند بخش از تولیدات باز دسته بندی می شوند حال از لحاظ طعم و مزه و هم از نظر نوع اشکالی که فرم می دهند و کلیه ی محصولات علاوه بر عرضه در نوع بسته بندی پاکتی در وزن های متفاوت نوع تولیدات فله ای این محصولات نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

انواع پفک ها و اسنک های تارگت تولید شده

به عنوان نمونه محصولاتی از قبیل پفک را می توان به زمان های دوری هم ربط داد که در اشکال پفک لوبیایی با طعم پنیری کچاپ تهیه و تولید می شدند و در بازار تولیدات امروزی این پفک پنیری کچاپ در نوع اشکالی چون پفک حلقه ای، توپی، لوله ای، چرخی و … تهیه می شوند و نوع دیگر از این اسنک ها معرفی شده بنام اسنک تارگت که همان پفک هندی های سه بعدی سرخ شده اماده با مجموعه طعم های متنوع از اسانس های خوراکی که همراه با اشکال مختلفی نیز این اسنک های تارگت هستند و معروف ترین اشکال از این اسنک تارگت مدل تنیسی بوده است و دسته بندی طعم های مختلف ارائه شده از انواع دیگر اسنک ها می توان به طعم کچاپ، کلاسیک، چیزبرگر، باربیکیو، پنیری، شکلاتی، فلفلی، لیمویی … .


در ایران می توان به مجموعه شرکت های تولید کننده ی بسیاری از این محصولات اشاره کرد و هر یک تولیدات را در مجموعه تولیداتی چون فله ای و بسته بندی شده دید که ارائه نموده اند و براساس کیفیت تایید شده می توان شاهد صادرات عمده ی این انواع اسنک ها، پفک ها و … در بازار های جهانی بوده باشیم هم نوع فله ای و هم بسته بندی شده.

مرکز پخش عمده انواع اسنک فله ای پفک+کرانچی+چیپس و …

در کشور با توجه به مرکز های تولیدی بسیار از این محصولات می توان گفت دارای نمایندگی های پخش و فروش متعدد در سطح مراکز استانی مختلفی هم هستند پس این بخش نیز یکی از مرکز های پخش و فروش عمده محصولات از گروه تنقلات نمکی چون انواع اسنک ها، پفک، چیپس و کرانچی با گندمک شیرین و … بصورت فله ای در سراسر بازار کشور بوده است که البته تقاضای خرید صادراتی نیز در این مرکز امکان پذیر بوده است.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید