مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

قیمت پاپ کورن فله ۳ کیلوگرمی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده طعم تولیدی پاپ کورن در بازارپاپ کورن فله ای عمده با قیمت مناسب

پاپ کورن فله ای موجود در بازار که همراه با انواع طعم از اسانس های خوراکی را شامل می شود در نوع بسته بندی ۳ کیلوگرمی با کیفیت اعلا بصورت عمده و قیمت مناسب در سراسر بازار کشور پخش می گردد.

عمده طعم تولیدی پاپ کورن در بازار

در بین گروه تولیدی ها از نوع تنقلات که به چند دسته از تولیدات تقسیم بندی می شوند چون تنقلاتی از نوع شیرینی جات ها، تنقلاتی از نوع شوری جات ها و نمونه ی تولیدی از تنقلات نمکی. تمامی این سه گروه از تنقلات دنیای متنوع از تولیدات تنقلات با طعم و مزه های متفاوت در طرح و رنگ های مختلف با ویژگی های خاص و منحصر به فرد تهیه و تولید شده اند که وجود تک تک هر یک از این تنقلات برای خود بازار های خرید فروش متفاوتی هم اختصاص گرفته اند. انچه از این گروه تنقلات در این بخش برا بازار های فروش در کشور در نظر گرفته شده است مربوط به گروه تنقلات نمکی می باشد.

از دسته تولیدات این گروه تنقلات می توان به انبوه متنوعی از محصولات اشاره کرد که معرفی هر یک از انها برای خود با اسامی خاصی همراه بوده اند مانند: پاپ کورن، پفک نمکی پنیری کچاپ، اسنک کرانچی، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، گندمک شیرین و شور و … . موضوع این بخش مربوط به تولیدات پاپ کورن ها بوده که به پفیلا ها نیز معروف هستند. این محصول که از دانه های ذرت تهیه می شود، میان وعده ای مقوی و مغزی که امروزه در نوع تولیدات صنعتی، انبوه و عمده همراه با دنیای از طعم اسانس های خوراکی را دارا بوده که هم در نوع بسته بندی با وزن های متفاوت هم تولیدات فله ای توزیع می گردد.

دسته بندی تولیدات این پاپ کورن ها همراه با دسته بندی انواع طعم و مزه هایی هستند که برای ان در نظر می گیرند و این انواع طعم تولیدی پاپ کورن در بازار عبارتنداز:

  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار پنیری
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار کچاپ
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار سرکه ای
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار فلفلی
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار شکلاتی
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار کره ای
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار ساده نمکی
  • پاپ کورن ( پفیلا) طعم دار لیمویی

که در بین تمامی این انواع طعم های معرفی شده طعم پاپ کورن پنیری و کچاپ پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع طعم ها در بین این محصول بوده است. و تقاضای بازار خرید برای نوع فله ای این محصول باز به نسبت نوع بسته بندی شده بیشتر می باشد. تولیدات فله ای پاپ کورن در کیسه هایی به وزن های ۳ الی ۵ کیلوگرمی می توان دید که توزیع گردیده اند.

پاپ کورن فله ای عمده با قیمت مناسب

قیمت های فروش نوع تنقلات براساس نوع محصول متفاوت بوده و این قیمت فروش پاپ کورن فله ای باز براساس نوع کیفیت تولیدات محصول که در نوع پاپ کورن پروانه یا  و پاپ کورن توپی توزیع می گردد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده و با قیمت مناسب تولیدات نوع پاپ کورن پروانه ای به فروش می رسد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید