مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

قیمت انواع چیپس طعم دار لیمویی سرکه ای فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع چیپس طعم دار فله ایمرکز عرضه عمده چیپس سرکه ای لیمویی

انواع چیپس را می توان همراه با تولیدات چیپس ذرت و چیپس سیب زمینی دسته بندی کرد که در این بخش عرضه ی کلیه ی تولیدات از انواع چیپس های طعم دار من جمله چیپس سرکه ای، لیمویی و … بصورت فله ای با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

لیست تولیدات انواع چیپس طعم دار فله ای

از انواع اسنک های تولید شده و عرضه در بازار می توان به انواع و اقسام گوناگونی اشاره کرد و نمونه ی معروف از این اسنک و یا تنقلات پرطرفدار که به نوعی هم در تمامی بازار های جهانی در صورت های گوناگونی تهیه و تولید می گردد با نام چیپس مشهور و شناخته شده می باشد. چیپس در نوع اولیه از مدل چیپس های سیب زمینی بودند که صورت هایی از نوع چیپس ورقه ای با چیپس خلالی را شامل می شدند و  انچه منجر به تنوع در کار تولیدات این محصول نیز گردیده است مربوط به طعم دهنده هایی که با ان افزوده می گردید که دنیای از طعم اسانس های خوراکی را به خود اختصاص داده اند و مجموعه ای متنوع از بهترین های تولید شده ی چیپس ها را به بازار ارائه نموده اند.

در ایران نیز ما به بخش های متعددی از شرکت های تولید کننده روبه رو هستیم که وجود هر یک تولیداتی از نوع چیپس های ذرت تا چیپس سیب زمینی در مدل خلالی با ورقه ای را دارا بوده اند و به مدل های گوناگونی از بسته بندی تا صورت های فله ای از چیپس ها را به بازار عرضه نموده اند. اینکه بازار فروش برای کدام مدل از چیپس ها بهترین بوده باید گفت در هر دو مدل های تولیدات فله ای و بسته بندی شده بازار های فروش مختص به خود را دارند، پس یک توزیع و فروش یکسان صورت می گیرد که در بین تولیدات این چیپس ایرانی شاهد صادرات این محصول به کشور های همسایه و خلیج فارس هم هستیم که اغلب در نوع فله ای تهیه و خریداری می گردد. و طعم های لحاظ شده برای تولیدات چیپس اعم از:

  • چیپس طعم دار سرکه ای
  • چیپس طعم دار لیمویی
  • چیپس طعم دار کچاپ
  • چیپس طعم دار فلفلی
  • چیپس طعم دار نمکی
  • چیپس طعم دار پیازجعفری
  • چیپس طعم دار ماست و موسیر

و … . از دیگر خصوصیت های تولیدی این چیپس ها در مدل بسته بندی شده مرتبط است با وزن بسته بندی محصول که در وزن و سایز های مختلفی این محصول تهیه و تولید می گردد.

مرکز عرضه عمده چیپس سرکه ای لیمویی

این مرکز فروش و پخش عمده تنقلات از اسنک های تولیدی کشور در نوع فله ای و بسته بندی شده امکان و فرصت خرید برای عمده خریداران و پخش کنندگان در سراسر کشور فراهم ساخته تا بهترین های تولید شده از این محصولات را تهیه نمایند که فروش تولیدات انواع چیپس اعم از چیپس ذرت و سیب زمینی طعم دار در طعم های گوناگون با قیمت های متفاوت اما مناسب به فروش می رسد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید