مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =

پخش عمده گندمک برنجک شور و شیرین

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی عمده تولیدات گندمک برنجک شور شیرینمرکز پخش و فروش گندمک برنجک فله در بازار کشور

پخش عمده ی این مرکز از تنقلات شور و شیرین را می توان در گروه تولیدات دانه هایی دید و معرفی کرد که متفاوت از یکدیگر بوده اند و در این مرکز پخش عمده تولیدات گندمک شیرین و شور همراه با تولیدات اعلا و درجه یک برنجک بصورت فله ای با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

معرفی عمده تولیدات گندمک برنجک شور شیرین

برنجک با گندمک هر دو از گروه تنقلات بشمار می روند که تولیدات انها به زمان های دور باز می گردد که به شیوه ی سنتی تهیه تولید و مصرف می شد که می توان گفت جزء تنقلاتی محسوب می گردد که در خود ارزش غذایی بالایی دارند و بهترین میان وعده برای هر گروه سنی بشمار می رود. با اینکه امروزه در بازار های مختلف دنیای متنوع از انواع و اقسام گروه تولیدات تنقلات شور و شیرین عرضه می شود و هر یک دوستدار و طرفدار گروه خاصی از این تنقلات بوده اند، می توان نام برد و معرفی کرد که این تنقلات برنجک با گندمک نمونه ای از تنقلاتی بوده اند که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نموده است.

بالا بودن ارزش غذایی این گروه از تنقلات برمی گردد به این موضوع که هر دو از دانه غلات هایی بوده اند که مجموعه املاح و مواد معدنی مغذی را دارا بوده اند که شامل انواع ویتامین ها و املاح هستند که مفید برای سلامتی بدن. و ما گندمک، این محصول که از دانه های گندم تهیه می شود پس از طی نمودن مراحل پخت و اماده سازی به مدل دانه های گندم حجیم شده تبدیل می شوند که گاه در ترکیب با شکر به صورت شیرین شده چون گندمک شیرین تبدیل می شود و بخشی از تولیدات هم در ترکیب با نمک به گندم شور معرفی و در بازار پخش می گردد. با اینکه مصرف گندمک شیرین در بین کودکان بسیار رایج بوده بهترین پیشنهاد برای یک میان وعده ی مغزی می باشد. و اما تولیدات مربوط به برنجک که باز از خود برنج تهیه می شود به صورت برنجک روغنی و برنجک ساده نمکی. البته امروزه شاهد تولیدات برنجک با بلغور ذرت نیز توسط برخی از واحد های تولیدی نیز هستیم. مجموع تمامی این تولیدات از برنجک تا گندمک شور و شیرین هم در نوع فله ای و هم مدل بسته بندی شده عرضه می گردد.

مرکز پخش و فروش گندمک برنجک فله در بازار کشور

بازار کشور را همراه با انواع گوناگونی از تنقلات می توان دید که مربوط به تولیدات هر بخش از مراکز استانی کشور بوده و در این مرکز پخش و فروش تولیدات گندمک و برنجک اعلا و درجه یک و نوع تولیدات فله ای با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور به فروش می رسد که براساس استاندارد های روز دنیا امکان صادرات تولیدات فله ای از این محصولات به کشور های مختلف جهانی نیز هستیم.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید