مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

مرکز خرید برنجک گندمک شور فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع برنجک گندمک فله ایمرکز عمده فروشی گندمک برنجک شور

برنجک گندمک نمونه ی دیگر از گروه تنقلات حجیم شده می باشد که در این مرکز پخش و فروش تنقلات حجیم شده بصورت فله ای عرضه می گردد و می توانید برای سفارشات خرید عمده جهت پخش فروش با این مرکز و از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

معرفی تولیدات نوع برنجک گندمک فله ای

خب دنیای تنقلات را می توان دنیای متنوع از انواع شیرینی جات با شوری جات دسته بندی و معرفی کرد و دیده ایم که تولیدات هر یک از این تنقلات بازار فروش مختص به خود با طرفداران خاص خود را دارا می باشد. این بخش در ارتباط با معرفی تولیدات نوع تنقلات شوری جات و یا گروه تنقلات حجیم شده از غلات و مغزیجات را شامل می شود. پس می پردازیم به موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع تنقلات از گروه غلات حجیم شده که معروف به برنجک با گندمک بوده اند و نوع تولیدات ارائه شده از این محصولات صورت های مختلف از درجه ی کیفی بالا و پایین محصول.

در درجه ی اول می پردازیم به معرفی تولیدات نوع گندمک که این محصول همانطور که از نامگذاری ان مشخص بوده از گندم تهیه شده است که با طی مراحل مختلف تولید بصورت حجیم شده در دو طعم شیرین با شور روانه ی بازار مصرف شده است. گندمک شیرین را می توان گفت بهترین نوع میان وعده برای کودکان در بین تمامی انواع تنقلات شیرین بوده براین اساس که از غلاتی چون گندم با املاح و مواد معدنی مقوی تشکیل شده است، و نوع دیگر این گندمک که شور بوده باز از غلاتی چون گندم بصورت حجیم شده تهیه گردیده است. براساس نوع درجه ی کیفی گندم شاهد تولیدات با کیفیت های متفاوت از نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی در بازار هستیم.

و اما نوع تولیدات مربوط به برنجک که این محصول باز به دو صورت تهیه و بازار عرضه می شود. برنجک بلغور ذرت که از بلغور ذرت تهیه شده است و در طعم های متفاوت نمکی ساده و یا طعم سبزیجاتی چون پیاز جعفری را شامل می گردد و نمونه ی دیگر از این برنجک مدل برنجک روغنی با برنجک ساده که از خود دانه های برنج تهیه شده و این محصول باز با طی نمودن فرایند تولید بصورت حجیم شده و طعم های نام برده روانه ی بازار مصرف گردیده است. این دو محصول برنجک با گندمک شور که بصورت ترکیبی همراه با شاهدانه مخلوط و در بازار عرضه می شود بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد.

مرکز عمده فروشی گندمک برنجک شور

براساس وجود مرکز های فروش مختلف در کشور و عرضه ی این محصولات، این مرکز و مجموعه ی اینترنتی عرضه ی عمده تولیدات از انواع تنقلات حجیم شده را بصورت فله ای و با قیمت های مناسب جهت پخش و فروش بازار های داخلی توزیع می نماید، پس جهت سفارش و خرید عمده گندمک با برنجک می توانید با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید