مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

پخش عمده انواع اسنک طعم دار فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی عمده انواع اسنک تولیدی کشورمرکز پخش انواع اسنک طعم دار فله ای عمده

پخش عمده ی صورت گرفته از انواع اسنک های طعم دار این مجموعه همراه با انواع و اقسام گوناگون از محصولات اعم از بوشار تا پفک با کرانچی و … در سراسر بازار کشور بوده است که در این مرکز بصورت عمده و با قیمت مناسب هم در جهت فروش بازار داخلی و هم صادرات عرضه می گردد.

معرفی عمده انواع اسنک تولیدی کشور

در کشور تولیدات نوع تنقلات بسیار بالا و متنوع بوده است و می توان به گروه تولیدات از تنقلات شیرین تا تنقلات از گروه شوری جات اشاره کرد و تمامی این انواع تنقلات برای خود بازار های پخش و فروش مختص به خود را دارند و می توان گفت طرفداران بی شماری را هم به سمت خود جذب می کند. موضوع این بخش در ارتبا با عرضه ی تولیدات از نوع تنقلات گروه شوری جات بوده که می توان به انواع و اقسام گوناگون از تولیدات این تنقلات اشاره کرد که هر یک از تولیدات ارائه شده همانطور که گفته شد بازار فروش مخصوص به خود با طرفداران بی شماری را دارا بوده است.

می توان به گروه تولیدات از اسنک ها چون پفک اشاره کرد که مدل های گوناگونی از طرح ها در طعم های پنیری کچاپ را دارا بوده و شامل طرح های گوناگونی از نوع پفک حلفه ای، توپی، لوبیایی، چرخی و … را دارا می باشد. به غیر از پفک می توان به اسنک هایی که با نام کرانچی معرفی بازار شده اند اشاره کرد که این محصول باز به نوعی خوشمزه تر و پرطرفدارتر از نوع پفک بوده که البته این بستگی به نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد دارد که طرفدار کدام یک از گروه های تولیدی می باشند. بوشار نیز یکی از دیگر از تولیدات ارائه شده ی بازار کشور بوده که از نوع بلغور ذرت تهیه شده و این محصول باز در چند طعم تقسیم بندی می شود، طعم هایی اعم از طعم پنیری، کچاپ، سرکه، باربیکیو، ساده نمکی و … .

پفک هندی سه بعدی

این محصولات نام برده شده با اینکه در نوع بسته بندی در وزن های مختلف با برند های متنوع تولید کننده به بازار عرضه شده اند این روز ها بنابر نوع تقاضای بازار مصرف کننده که درخواست های بالایی را دارا بوده است صورت هایی از نوع تولیدات اسنک های فله ای را شامل می شوند که با تمامی مجوز های رسمی و بهداشتی در حال تولید و پخش بازارهای داخلی کشور و حتی تامین بازار های صادراتی می باشند. و این مجموعه در حال عرضه ی انواع تنقلات حجیم شده با طعم های گوناگون از نوع فله ای می باشد که محصولات دیگر این بخش در عرضه ی تنقلات حجیم شده ی نوع فله ای اعم از:

  1. گندمک شیرین فله ای
  2. پفک هندی خام فله ای سه بعدی
  3. پفک هندی سرخ شده فله ای طعم دار
  4. برنجک بلغور ذرت
  5. پاپ کورن توپی، پروانه ای طعم دار فله ای
  6. چیپس سیب زمینی طعم دار فله ای
  7. چیپس ذرت طعم دار فله ای

پفک هندی سه بعدی

مرکز پخش انواع اسنک طعم دار فله ای عمده

پس به این ترتیب در این مرکز پخش و فروش می توانید سفارشات خرید خود از این انواع اسنک ها به همراه سایر تنقلات حجیم شده ی خود را بصورت عمده به ثبت رسانید که بطور مستقیم از بخش تولیدی نیز توزیع و ارسال می گردد و براساس نوع تولیدات متنوع کمی با اختلاف نرخ قیمت خرید فروش اما مناسب به فروش می رسد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید