مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروش عمده چیپس ذرت طعم دار قیفی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع چیپس ذرتعمده فروشی و پخش چیپس ذرت طعم دار
چیپس ذرت قیفی

 

چیپس ذرت قیفی

چیپس یکی از محبوب ترین نوع تنقلات حجیم شده از نوع چیپس سیب زمینی با چیپس ذرت بوده است که در این بخش تولیدات چیپس ذرت طعم دار مدل قیفی و مثلثی عمده در سراسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد با قیمت مناسب.

معرفی تولیدات انواع چیپس ذرت

خب برای معرفی تولیدات این چیپس همانطور که گفته شد یکی از محبوب ترین های تولیدات تنقلات حجیم شده بشمار می رود و در سراسر بازار کشور می توان در انواع و اقسام مدل های گوناگون ان را تهیه و خریداری کرد همراه با انواع برندهای تولید کننده ی متعدد با طعم های مختلف ار طرح های متنوع بسته بندی با وزن های مختلف را بنابر نوع تقاضای بازار مصرف کننده تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف نموده اند. همانطور که گفته شد چیپس در نوع سیب زمینی با چیپس ذرت تهیه می شود و نمونه های چیپس سیب زمینی در مدل چیپس خلالی و چیپس ورقه ای و یا چیپس برگه ای معروف بوده است به بازار عرضه شده ولی نوع چیپس ذرت که از بلغور ذرت تهیه شده است با اینکه همانند نوع چیپس سیب زمینی در انواع طعم ها تشکیل شده این چیپس ذرت نیز به همین ترتیب بوده و اشکال تولیدی از این چیپس ذرت در نوع مدل چیپس ذرت قیفی و یا چیپس ذرت مثلثی شکل می باشد.

چیپس ذرت قیفی

البته در نوع تولیدات چیپس ذرت خارجی می توان شاهد تولیدات از اشکال مختلفی از حیوانات نیز بوده باشیم ولی تفاوت تولیدات ان با تولیدات داحلی در طعم های ارائه شده می باشد، نمونه های خارجی تک طعم بوده اند در جالی که تولیدات داخلی از انواع طعم ها برخودار هستند. این بود از خصوصیت تولیدات چیپس ذرت قیفی. و در کشور می توان به چند شرکت تولید کننده در بخش های مختلف از مراکز استانی نام برد و معرفی کرد که بنابر درجه ی کیفیت در تولیدات و طعم های متنوع علاوه بر مورد استقبال قرار گرفتن در بازار داخلی پرفروش و پرطرفدار در بازارهای صادراتی نیز قرار گرفته اند.

عمده فروشی و پخش چیپس ذرت طعم دار

پس به این ترتیب در این بازار و مرکز پخش و فروش، که عرضه ی عمده تولیدات چیپس اعم از چیپس ذرت با چیپس سیب زمینی ارائه می گردد می توانید در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی با وزن های مختلف تهیه و خریداری نماید که براساس یک عرضه و فروش مستقیم از بخش تولیدی می توانید با قیمت های مناسب بازار پخش، فروش و یا صادرات بهره مند گردید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید