مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

نمایندگی فروش شیرین گندومک فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات غلات حجیم شده در بازارنمایندگی پخش و فروش شیرین گندومک فله
شیرین گندومک

شیرین گندومک

شیرین گندومک جزء تنقلات حجیم شده ای هستند که در بازار امروزی بصورت تولیدات فله ای و گاه در نوع بسته بندی شده به بازار عرضه شده اند که در این بخش عمده تولیدات درجه یک و اعلا از شیرین گندومک بصورت سراسری در بازار کشور و حتی بازارهای صادراتی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

انواع تولیدات غلات حجیم شده در بازار

شیرین گندومک

بازار از تنقلات را می توان انبوه و عمده از مدل های مختلف دید و معرفی کرد که گروهی از این تنقلات مربوط به تنقلات شیرین بوده که دنیای متنوع از اقسام گوناگون ان را شامل می شوند، در کنار ان می توان به گروه تنقلات حجیم شده از غلات اشاره کرد که همچون تنقلات شیرین بازار فروش فوق العاده و مخصوص به خود را دارند، در واقع گروه طرفداران مخصوص به خود را شامل می شوند، که بنابر تنوع کاری در تولیدات توزیع های متفاوتی در بازارهای مختلف هم صورت می گیرد. در این بین جهت آشنایی برخی از این گروه تنقلات حجیم شده از نوع غلات را می توان به این دسته اشاره کرد که اعم از:

  1. شیرین گندومک
  2. برنجک
  3. پفک هندی
  4. پفک لوبیایی توپی نمکی
  5. چیپس سیب زمینی
  6. چیپس ذرت
  7. کرانچی

تمامی این انواع تنقلات حجیم شده توسز گروهی از غلات تهیه شده اند به عنوان مثال می پردازیم به گروه تولیدات شیرین گندومک ها که از گندم تهیه و تولید شده است. و گندم جزء غلاتی بوده است که در نوع خود دارای املاح و مواد معدنی مغزی و مقوی بوده که مصرف ان در نوع تنقلات حجیم شده از نوع شیرین گندومک برای گروه های سنی مختلف مفید بوده در اصل یک میان وعده ی مقوی می تواند بوده باشد. البته در کنار این شیرین گندومک، نوع تنقلات برنجک نیز یکی از دوست داشتنی ترین نوع تنقلات حجیم شده می باشد که در طعم های گوناگون تهیه می گردد مانند برنجک پیاز جعفری و یا سایر انواع طعم دهنده های دیگر.

نوع تولیداتی که از شیرین گندومک در بازار کشور توزیع گردیده است درصد بالایی را تولیدات فله ای این محصول بوده که نوع بسته بندی ان را می توان صورت های از بسته بندی های سنتی دید و تهیه کرد که مدل بسته بندی صنعتی و مدرن از شیرین گندومک متعلق به شرکت تولیدی جرقه بوده است که برندی معروف و مشهور در بازار کشور می باشد.

شیرین گندومک

نمایندگی پخش و فروش شیرین گندومک فله

پس این مرکز یکی از مجموعه های عرضه کننده ی عمده تنقلات حجیم شده از انواع پفک، چیپس، برنجک با شیرین گندومک در نوع فله ای تا بسته بندی بوده است که در حال حاضر در این نمایندگی پخش و فروش تولیدات نوع شیرین گندومک بصورت فله ای در سراسر بازار کشور و بازارهای صادراتی با نرخ قیمت های مناسب عرضه می شود.

شیرین گندومک

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید