مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

کارخانه تولید پفیلا کیلویی پنیری

آنچه در این مقاله می خوانید...

حداقل زمان برای هضم پفیلافروشگاه مرکزی پفیلا کیلویی پنیری

کارخانه تولید پفیلا پنیری، این ماده غذایی خوش طعم را به شکل کیلویی یا فله، تهیه و در بسته بندیهای مختلف، با رنگهای متنوع، روانه ی بازار میکند.تولید کنندگان تنقلات مختلف، اعم از انواع پاپ کورن، چیپس، پفک و اسنک، در سراسر ایران، برندهای مختلفی از این محصولات را تولید کرده که امروزه، این مواد خوراکی در سراسر کشور، بسیار پرفروش می باشد.

پفیلا کیلویی پنیری، به دلیل طعم و مزه خاصی که دارد و نیز بدلیل اینکه بلافاصله در دهان آب میشود، از نمونه های پرفروش بوده که با قیمتی بسیار مناسب، در اکثر مراکز فروش مواد غذایی به فروش میرسد.

کارخانه تولید پفیلا کیلویی پنیری

حداقل زمان برای هضم پفیلا

حداقل زمان برای هضم پفیلا پاپ کورن، یا ذرت بوداده، به عنوان یکی از پرطرفدارترین تنقلات در سراسر جهان شناخته شده است. این خوراکی خوشمزه، حاوی فیبر فراوان بوده و به عنوان یکی از دسته محصولات غذایی بسیار پرخاصیت و مقوی در میان افراد شناخته شده است.

پفیلا یا پاپ کورن، سرشار از آنتی اکسیدان بوده که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند؛ به علاوه فیبر، سبوس فراوان و همچنین ویتامین ها و املاح مختلف موجود در آن، برای سیستم گوارش بدن مفید است .

فیبر موجود در پفیلا، باعث زیاد شدن حرکات روده شده و از به وجود آمدن یبوست جلوگیری میکند؛ به علاوه این ماده، مانع از بروز بسیاری از التهابات شکمی می شود. به همین دلیل پفیلا، یک ماده ی غذایی کاملا سالم، برای دستگاه گوارش بوده و چون هیچ گونه مشکلی برای سیستم گوارش ایجاد نمیکند، بسیار زود هضم است .

فروشگاه مرکزی پفیلا کیلویی پنیری

فروشگاه مرکزی پفیلا کیلویی پنیری فروشگاه مرکزی پفیلا، این محصول را در انواع مختلف اعم از پنیری، کچاپ، سرکه نمکی و غیره در بسته بندیهای مختلف و با وزنهای متفاوت و به شکل فله ای یا کیلویی، با قیمتی مناسب درخور بازار در اختیار کلیه ی مشتریان عزیز قرار میدهد.

فروش پفیلا پنیری کیلویی، در این مراکز در نوع بسته بندی ارائه شده و در سایزهای مختلف ۶۵، ۱۰۰ و یا بیشتر در حد ۳۰۰ گرمی، انجام میشود. پفیلا پنیری، از جمله طعم های خاص و خوشمزه میان انواع پفیلا بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

فروش انواع مختلف پفیلا، من جمله پفیلا پنیری، در این مراکز فروشگاهی، به شکل اینترنتی، به دو شکل کیلویی و بسته بندی نیز صورت میگیرد‌؛ تنها کافی است که آن دسته از خریداران عزیزی که مایل به تهیه ی این ماده ی غذایی به شکل کیلویی و فله ای هستند، با مشاورین این سایتهای اینترنتی، در تماس باشند تا از کم و کیف این ماده ی خوراکی و نیز قیمت نهایی آن، مطلع شده و سپس اقدام به خرید کنند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید