مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

قیمت فروش پاپ کورن فله در بازار کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات پخش پاپ کورن در بازار کشورفروش پاپ کورن فله ای طعم دار با قیمت مناسب
پاپ کورن لیوانی

پاپ کورن و یا همان پفیلا معروف بازار پخش و فروش که بصورت طعم دار اعم از کچاپ، پنیری و سایر انواع طعم ها تهیه و تولید می گردد در این بخش که از نوع تولیدات باکیفیت و نوع فله ای عرضه می گردد برای سفارشات خرید عمده در بازار کشور می توانید با ما همراه باشید.

انواع تولیدات پخش پاپ کورن در بازار کشور

اگر بخوایم انواع تنقلات از گروه تولیدات شیرینی جات ها و یا شوری جات با طعم اسانس های مختلف خوراکی دسته بندی و معرفی کرد باید گفت که به اقسام گوناگون از مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که وجود هر یک تهیه شده از دانه غلات های مختلفی هستند و تشابهی که بین این انواع تنقلات از گروه شوری جات می توان دید مربوط به طعم دهنده های انها بوده به عنوان مثال پاپ کورن و یا چیپس را می توان برخی طعم ها را مشابه در گروه تولیدات این دو محصول دید ولی نوع تولیدات از محصولات متفاوتی سرچشمه گرفته است. مانند چیپس از سیب زمینی و پاپ کورن از دانه ی ذرت.

و اما می پردازیم به موضوع این بخش مون که مربوط به تنقلاتی از نوع پاپ کورن ها می باشد. این پاپ کورن و یا همان اسم معروف ان پفیلا از دانه ی ذرت تهیه می شود در مدل پاپ کورن پروانه ای، پاپ کورن توپی. این دو مدل بستگی به نوع ذرت انها دارد و تفاوت را در طعم های مختلفی می باشد که به انها ارائه می دهند. پاپ کورن با اینکه به شیوه ی ساده ای تهیه و تولید می شود علاوه بر اینکه در منزل تهیه و پخت می شود امروزه براساس تقاضای بالای بازار مصرف کننده به صورت عمده و توسط شرکت های تولید کننده در نوع فله ای و بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف شده است. البته می توان گفت شاهد بخشی از تولیدات در خط صادرات دید که در نوع فله ای صادر می گردد. تنوع طعم های تولیدی از این پاپ کورن پروانه ای، توپی پخش بازار اعم از:
  • پاپ کورن طعم دار پیازجعفری
  • پاپ کورن طعم دار کچاپ
  • پاپ کورن طعم دار پنیری
  • پاپ کورن طعم دار سرکه نمکی
  • پاپ کورن طعم دار شکلاتی
  • پاپ کورن طعم دار فلفلی

فروش پاپ کورن فله ای طعم دار با قیمت مناسب

فروش پاپ کورن و یا پفیلا در این مرکز بصورت فله ای و در بسته بندی های ۳ الی ۵ کیلوگرمی همراه با مجوز سیب سلامت بوده است که براساس نوع طعم دهنده های متفاوت کمی با نوسان نرخ قیمت خرید فروش همراه بوده اند و جهت خرید برای پخش و یا فروش در صورت سفارشات خرید عمده می توانید با ما در ارتباط باشید که سفارشات خرید صادراتی انواع تنقلات از پاپ کورن و … در این مرکز امکان پذیر می باشد.

پاپ کورن لیوانی

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید