مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

مرکز صادرات پفک ساده نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات پفک ساده نمکیبازار فروش پفک ساده نمکی

مرکز صادرات پفک ساده نمکی با درنظر رفتن قیمت مناسب آن را به فروش می رساند این محصول از گونه محصولات خوش طعم و پرطرفدار است که از قیمت مناسبی برخوردار است و شما عزیزان با صرف کمترین هزینه می توانید آن را خریداری کنید.

مرکز صادرات پفک ساده نمکی

ترکیبات پفک ساده نمکی

ترکیبات پفک ساده نمکی ترکیبات پفک نمکی ساده نمکی شامل پودر پنیر، پودر و بلغور ذرت، مواد افزودنی، رنگ خوراکی ،نمک، اسید سیتریک، شیر خشک، لسیتین، سویا، روغن گیاهی می باشد. پفک نمکی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و برای دریافت انرژی مورد نیاز بدن می توانید پفک نمکی میل نمایید.

ارزش تغذیه ای پفک نمکی شامل:

  • پروتئین
  • کربوهیدرات
  • انرژی
  • کالری

بهتر است پفک نمکی را بعد ظهر ها میل نمایید و به هیچ وجه قبل از غذا میل ننمایید زیرا باعث پر شدن معده می شود و شما احساس سیری می کنید مصرف اندازه این محصول برای سلامتی انسان مفید است از مصرف بی اندازه آن پرهیز نمایید. 

برای دریافت کالری مورد نیاز بدن تنها کافیست تنقلاتی نظیر پفک نمکی میل نمایید افرادی که قصد دارند کمی چاق شوند می توانند به صورت روزانه پفک میل نماییند زیرا پفک از گونه تنقلات چاق کننده محسوب می شود.

پفک به نسبت سایر تنقلات سالم تر می باشد زیرا در تهیه ی آن از روغن به میزان کمتر استفاده می کنند روغن زیاد در تولید تنقلات سبب ایجاد بیماری های قلبی و عروقی می شود و کلسترول خون بالا می رود.

بازار فروش پفک ساده نمکی

بازار فروش پفک ساده نمکی بازار فروش پفک ساده نمکی رونق بسیار خوبی دارد و افراد بسیار زیادی هستند که از خرید این محصول ویژه و دوست داشتنی استقبال می کنند تولید کننده این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه و در نظر گرفتن استاندارد های لازم آن را تولید و عرضه می کند.

پفک نمکی از گونه تنقلات خوش طعم است که با استفاده از ذرت و مواد افزودنی تولید می شود و بسیار ترد می باشد پفک نمکی ساده قدمتی طولانی دارد و شرکت تولید کننده آن با بیش از چندین سال سابقه آن را تولید و عرضه می کند.

لازم به ذکر است که گفته شود این محصول خوش طعم و دوست داشتنی هم به صورت کلی و هم به صرت جزئی به فروش می رسد اما اگر دوست دارید برای خرید این محصول هزینه ی کمتری پرداخت کنید تنها کافیست آن را به صورت عمده سفارش دهید.

قیمت پفک نمکی به نسبت سایر برند ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و حجم آن نیز بیشتر است.پفک نمکی از گونه برند های معتبر و باکیفیت است که شما با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید