مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

قیمت کلی چیپس لیمویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه چیپس لیمویی درست کنیم؟خرید عمده بهترین چیپس لیمویی

چیپس یکی از تنقلات پایه و اساس هر مسافرت و دورهمی است و طرفداران خاص خود را دارد چیپس لیمویی یکی از پرطرفدار ترین چیپس ها است، زیرا با طعم بسیار خوشمزه ای که دارد کسی نمی تواند از آن بگذرد و یکی از دلایل معروف بودنش این است که طعمی ترد دارد.و حتی می توانید در خانه ها برای کودکانی که چیپس دوست دارند تهیه کنید.

قیمت کلی چیپس لیمویی

چگونه چیپس لیمویی درست کنیم؟

چگونه چیپس لیمویی درست کنیم؟ برای درست کردن چیپس لیمویی به مواد اولیه لازم دارید که 1: سیب زمینی، 2: ۱ قاشق بکینگ پودر، ۲ قاشق نمک، چند قطره اسانس لیمو یا از خود لیو استفاده کنید، آب نیاز است. 1: ابتدا اول سیب زمینی ها را شسته با توجه به تعیین اشخاص می توانی از ۵ عدد سیب زمینی استفاده کنید و سپس پوست آن را گرفته و با رنده مخصوص که قسمت من نازک است سیب زمینی ها را برش دهید، و یا اگر رنده مخصوص را ندارید با استفاده از چاقوی تیز آن را ورق های نازک برش دهید و در داخل آب یخ بریزید، 2: به آب نمک، اسانس لیمو و بکینگ پودر اضافه کنید و در یخچال به مدت 1 ساعت قرار دهید.

3: و بعد آبکشی کنید و روی یک حوله و یا پارچه تمیز بریزید و خشک کنید تا کامل آبش کشیده و خشک شود، سپس در روغن سرخ کرده و نوش جان کنید. روش درست کردن چیپس کار آسانی است و فقط با قسمت درست برش دادن سیب زمینی ها باعث ترد شدنش می شود زیرا اگر لایه هایی که برش می دهید بزرگ باشد حالت ترد بودن به خود نمی گیرد.

این چیپس ها برای هر مهمانی ها عالی است مخصوصا آقایانی که فوتبال دوست هستند و معمولا با دوستان خود جمع می شوند گزینه عالی و به صرفه است که می توانید با توجه به تعداد افراد مواد اولیه مورد نظر را افزایش دهید، و با همین راهکار یه چیپس عالی و خانگی تهیه کنید. و حتی می توانید همراه ماست موسیر این چیپس ها را میل کنید زیرا یک ترکیب فوق العاده است و قطعا بیشتر از قبل علاقه شدیدی به محصول پیدا می کنید.

خرید عمده بهترین چیپس لیمویی

خرید عمده بهترین چیپس لیمویی امروزه در هر فروشگاهی که بروید می توانید به صورت عمده خرید چیپس را انجام دهید زیرا در تمام شهر ها طرفداران این محصول بسیار زیاد هستند و با این کار می توانید به راحتی خرید کنید. با توجه به قیمت چیپس در هر مراکزی مختلف است و بر اساس کالایی که دارد آن را به فروش می رساند و در اختیار هواداران این محصول قرار می دهد، تا هر شخص هر طوری که می خواهد خریداری کند. 

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید