مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

قیمت چیپس سیب زمینی کچاپ+فلفلی+نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع طعم تولیدی انواع چیپس سیب زمینینمونه های پرفروش از طعم های تولیدی چیپس در بازارفروش عمده چیپس کچاپ، فلفلی، نمکی قیمت مناسب+فله

چیپس سیب زمینی نمونه ی بازر در بین تولیدات نوع اسنک ها بوده است و طرفداران بی شماری را دارا بوده است و در این بخش تولیدات از چیپس سیب زمینی ورقه ای در انواع طعم های متنوع چون کچاپ، فلفلی، نمکی، سرکه ای و … از تولیدات فله ای با قیمت مناسب برای بازار فروش عرضه می نماید.

تنوع طعم تولیدی انواع چیپس سیب زمینی

خب همانطور که گفته شد در بین گروه تولیدی از تنقلات نمکی و شور می توان به گروه تولیدی از چیپس ها اشاره کرد که این محصولات تولیدی به زمان های بسیار دوری باز می گردد ولی با تولید ان نیز به بازار تنوعی خاصی از تنقلات ارائه داده به گونه ای که با استقبال کثیر و بی نظیری از بازار فروش روبه رو شد و هر روزه درخواست ها برای خرید این محصول روبه افزایش گردید به گونه ای که در بازار امروزی با تولیدات انواع مدل های مختلف از برند های تولید کننده ی متعددی به بازار ارائه شدند.

این چیپس که در نوع چیپس سیب زمینی شناخته می شود در نوع چیپس ورقه ای با چیپس خلالی بوده است و مدل چیپس ورقه ای با اینکه در نوع خود بالاترین درصد فروش را دارا بوده کم کم تقاضای مصرف برای تولیدات چیپس خلالی نیز روبه افزایش می باشد. تنوعی که در تولیدات این گروه تولیدی چیپس ها می توان نام برد مجموعه ای همراه با تنوعی از طعم دهنده های گوناگون بوده است که برای مزه دار کردن ورقه های چیپس استفاده می شود. مانند چیپس با طعم کچاپ، پنیری، سرکه، نمکی، فلفلی و … . همگی این انواع طعم ها براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید می شود.

این چیپس های تولیدی تنها به مدل چیپس سیب زمینی اختصاص نمیابد و مدل چیپس های دیگری که معروف به چیپس ذرت، چیپس میوه، چیپس شکلاتی، چیپس خرما از دیگر مدل های معرفی شده در نوع چیپس ها هستند.

نمونه های پرفروش از طعم های تولیدی چیپس در بازار

همانطور که در بخش قبل معرفی کردیم تولیدات از گروه چیپس ها در چندین مدل بوده اند و این چیپس سیب زمینی نمونه ی اول از تولیدات چیپس ها بوده اند که با برش های ورقه ای به بازار عرضه می شوند. و باز هر یک از این چیپس ها برای خود یکی از طعم اسانس های خوراکی را شامل می شوند مانند طعم های نام برده و یا دیگر طعم های چون ماست موسیر، پیاز جعفری، ماست خیار، باربیکیو و … .

اما اینکه نمونه های پرفروش از طعم های تولیدی چیپس در بازار کدام است باید اینطور توصیف کرد که هر فردی با یک ذائقه و سلیقه بوده است پس براساس نوع ذائقه ی خود از بین انواع طعم های تولید طعم مدنظر قرار گرفته شده را تولید می کنند. و از نمونه های پرفروش طعم چیپس کچاپ، نمکی با طعم سرکه ای بوده و البته دیگر طعم ها نیز پرفروش هستند.

فروش عمده چیپس کچاپ، فلفلی، نمکی قیمت مناسب+فله

فروش عمده چیپس با طعم کچاپ، فلفلی، نمکی و دیگر طعم های نام برده در این بخش فروشی از تولیدات فله ای در کارتن هایی به وزن های ۴٫۵ کیلوگرمی بوده اند که شامل فروش از تمامی انواع طعم های نام برده هستیم، پس برای فروش در بخش های مختلف از بازار کشور جهت تهیه و خرید عمده ی هر یک از این انواع چیپس ها و دیگر انواع تنقلات از اسنک های متنوع با طعم های خوشمزه با ما همراه باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید