مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

قیمت خرید گندمک شیرین بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل تولیدات گندمک شیرین/نمکی تولید در کشورانواع مدل های بسته بندی گندمک شیرین چیست؟خرید عمده فله ای/بسته بندی گندمک شیرین+درجه یک

خرید گندمک در بازار کشور که همراه با تولیدات گندمک شیرین و نمکی بوده است براساس نوع محصول با نرخ قیمت های متفاوتی عرضه می گردد که بصورت بسته بندی های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی و با اوازن کمتر برای بازار کشور و بازار های صادراتی ارائه می گردد.

مدل تولیدات گندمک شیرین/نمکی تولید در کشور

خرید دانه هایی چون غلات از نوع گندم در نوع حجیم شده را می توان با طعم هایی چون نمکی و شیرین تهیه کرد که هر کدام به شیوه های مختلف و مدرن امروز فراوری و روانه ی بازار مصرف می شود البته در نوع بسته بندی های کیلویی و بسته بندی های پاکتی در وزن های متفاوت که شامل واحد ها و شرکت های تولید کننده ی بسیاری در کشور می شود که در طرح های مختلف بسته بندی ان را روانه ی بازار مصرف می کنند.

البته تولیدات از این گروه تنقلات حجیم شده از دانه ها با وجود اینکه در بازار های سراسر کشور پرطرفدار و پرفروش هستند، بخش انبوه و عمده ای از تولیدات نیز روانه ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز می گردد من جمله کشور های همسایه از جمله افغانستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان و … . یکی از این گروه تولیدان تنقلات حجیم شده از نوع دانه های غلات گندم می باشد که در گذشته صورت هایی از تولیدات گندم برشته در واحد های تولیدی سنتی ارائه می شدند که با استقبال بی نظیر واحد های فروش منجر به تولیدات به شیوه ی صنعتی و عمده گردید.

بعد از تولیدات گندم برشته بصورت سنتی، تولیدات گندمک شیرین با گندمک نمکی به بازار ارائه گردید که عمده ی مصرف بالای این گندم حجیم شده مدل گندمک شیرین بوده که با استقبال بازار خرید فروش بالایی همراه گردید، گندمک شیرین که پس از طی مراحل تولید و آغشته شدن در شربت و قرار گرفتن در مقابل دستگاه خنک کننده وارد مرحله ی بسته بندی و عرضه در بازار قرار می گیرد.

انواع مدل های بسته بندی گندمک شیرین چیست؟

و اما مدل های بسته بندی از گروه تولیدات تنقلات حجیم شده در بازار امروزی که با استقبال گرم مردم این گروه تولیدات قرار گرفته است و در بخش های مختلف از بازار به خوبی توزیع و عرضه می گردد، گندمک شیرین نیز جزء این گروه تولیدات بوده است. با وجود اینکه تمامی گروه های تولیدی از تنقلات حجیم شده در انواع مختلف از بسته بندی ها ارائه می شوند، این ویژگی نیز شامل حال گندمک شیرین نیز می گردد که در نوع بسته بندی های فله ای به وزن های ۵ و ۱۰ کیلوگرمی با مجوز های بهداشتی صادراتی همراه بوده اند. و نوع بسته بندی های پاکتی هم از وزن های ۲۵ گرمی، ۳۵۰ گرمی با ۴۵ گرمی نیز قابل عرضه می باشند.

خرید عمده فله ای/بسته بندی گندمک شیرین+درجه یک

پس به این ترتیب برای تهیه و خرید عمده ی کلیه ی تولیدات از تنقلات حجیم شده من جمله گندمک شیرین در انواع مدل های مختلف از بسته بندی های نام برده، می توانید برای ثبت درخواست های خرید خود با این مجموعه از طریق راههای ارتباطی ارائه شده در تماس باشید. نوع گندمک شیرین این بخش از تولیدات درجه یک و باکیفیت دانه های گندم اعلا بوده است که بصورت دانه دانه فراوری و روانه ی بازار مصرف می گردد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید