مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

قیمت خرید خلال سیب زمینی نیمه منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره خلال سیب زمینیپخش عمده خلال سیب زمینی مدل دار

قیمت خرید خلال سیب زمینی نیمه منجمد بسیار به صرفه است و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید چراکه اگر بخواهید سیب زمینی را به صورت حاضری در فست فودی ها تهیه کنید باید برای این محصول قیمت بسیار بالایی را پرداخت کنید اما با خرید خلال سیب زمینی منجمد و سرخ کردن آن در منزل شما هم یک زیر زمینی خوش طعم و خوشمزه در منزل خواهی داشت و هم پول کمتری را پرداخت خواهید کرد.

قیمت خرید خلال سیب زمینی نیمه منجمد

همه چیز درباره خلال سیب زمینی

همه چیز درباره خلال سیب زمینی

از گذشته تا کنون سیب زمینی سرخ کرده یکی بهترین سیب زمینی ها در بین جامعه بوده است و این تنها مختص مردم کشور ما نیست و در بسیاری از کشورها سیب زمینی سرخ کرده را به عنوان یک میان وعده عالی و بسیار پرطرفدار است و شاید یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین ها نیز باشد. برخی از شرکت های تولید مواد غذایی اقدام به تولید خلال سیب زمینی کردند که سال‌ها به صورت آماده در بسیاری از مغازه ها وجود دارد و افراد می‌توانند به راحتی از آن خریداری کنند و مصرف نمایند.

شاید بسیاری از افراد هستند که دوست دارند مانند سیب‌زمینی سرخ کنند که مانند سیب زمینی حاضری باشد و شما با خرید این سیب زمینی ها و سرخ کردنشان می توانید سیب زمینی مانند سیب‌زمینی بیرون داشته باشید. در نتیجه این شرکت ها درست کردن سیب زمینی به صورت آماده کار این افراد بسیار راحت کردند و افراد می‌توانند این سیب‌زمینی‌ها را که به صورت منجمد عرضه می‌شوند خریداری نماید و به راحتی با روغن سرخ کنند و از آن استفاده نمایند. که این فرآورده های سیب زمینی مانند سیب زمینی های بیرون ترد و تازه می شود. خلال سیب زمینی مجلسی بسیار خوش طعم است.

پخش عمده خلال سیب زمینی مدل دار

پخش عمده خلال سیب زمینی مدل دار

پخش عمده خلال سیب زمینی مدل دار از طریق شرکت ما انجام می‌شود شرکت ما با نوآوری و خلاقیت بالایی این سیب زمینی ها را در انواع مدل ها به صورت خلاصه کرده وارد بازار می‌کند تا افرادی که بتواند این سیب‌زمینی‌ها را خریداری کنند و در منزل مانند سیب‌زمینی های حاضری سرخ کنن و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند.

شرکت ما سالانه مقدار زیادی خلال سیب زمینی در طرح های مختلف به بازار عرضه می کند و یکی از اولین تولید کنندگان خلال سیب زمینی در ایران بوده است که با نوآوری بالا موجب فروش بیشتر این محصول در سرتاسر کشور شده است برای تهیه و خرید این محصول به صورت مستقیم می‌توانید به سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور سری بزنید و این محصول را در بسته بندی عالی خریداری کنید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید