مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

قیمت تولیدی سیب زمینی منجمد خلال+نگینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های برشی تولید سیب زمینی نیمه اماده منجمدکاربرد تولیدات سیب زمینی نیمه اماده نگینی منجمدمرکز تولیدی سیب زمینی نیمه آماده منجمد خلالی+نگینی+زاپاتا

تولیدی سیب زمینی نیمه اماده منجمد در چند مدل از برش ها تهیه و تولید می گردد و این بخش همراه با عرضه ی تولیدات سیب زمینی منجمد نیمه اماده خلالی و نگینی بصورت فله ای و بسته بندی شده جهت عرضه در بازار های داخلی و جهانی با قیمت مناسب ارائه می دهیم.

انواع مدل های برشی تولید سیب زمینی نیمه اماده منجمد

در دنیا می توان به گروه های متنوعی از مواد غذایی اشاره کرد که هر یک تامین کننده ی نیاز انسان ها به غذا بوده اند که برخی از این مواد غذایی از مصرف بالایی برخودار بوده اند و بنابر تقاضای بالای بازار مصرف می توان گفت که شرکت های تولید کننده نیز در تنوعی از مدل ها و بسته بندی ها این محصول را به بازار ارائه می دهند. به عنوان مثال می توان به محصولی از گروه سبزیجات اشاره کرد که در فصل های خاصی از سال کشت می شود و همانطور که گفته شد جزء محصولات پرمصرف در دنیا بشمار می رود و ان هم سیب زمینی بوده است.

سیب زمینی را از گروه سبزیجات غیربرگی می توان دسته بندی کرد که علاوه بر عرضه بصورت برداشت شده از زمین کشاورزی و عرضه در بازار روز قابل تهیه و خریداری بوده است و هم در نوع تولیدات سیب زمینی نیمه اماده منجمد. پس به دو صورت مختلف تهیه تولید و مصرف می گردد. موضوع ما در این بخش مربوط به تولیدات نوع سیب زمینی نیمه اماده منجمد می باشد. . براساس تغییر و تحولات در دوره ی زندگی انسان ها تولیدات گروه های متنوعی از مواد غذایی به صورت نیمه اماده و منجمد به بازار مصرف ارائه شده اند و می توان گفت به نوعی از استقبال بازار فروش بالایی هم برخوردار گشته است. و ما در این بخش به یک مورد از این مواد غذایی نیمه اماده منجمد می پردازیم ان هم تولیدات سیب زمینی نیمه اماده منجمد بوده است.

اینکه تولیدات نوع سیب زمینی نیمه اماده منجمد به چه صورتی می باشد به این ترتیب که با طی مراحل شستوشو، پوست کنی وارد مرحله ی برش که می شود می توان گفت ورود به مرحله ی تنوع در کار تولید بوده است پس در برش های مختلفی این محصول را به صورت نیمه اماده سرخ شده کرده و بعد از ان با ورود به تونل انجماد ان را منجمد شده بسته بندی و روانه ی بازار می کنند. دسته بندی مدل های برشی از تولید سیب زمینی نیمه اماده منجمد را می توان اینطور معرفی کرد اعم از:

  • سیب زمینی نیمه اماده منجمد خلالی
  • سیب زمینی نیمه اماده منجمد نگینی
  • سیب زمینی نیمه اماده منجمد زاپاتا
  • سیب زمینی نیمه اماده منجمد زیگزاگی

کاربرد تولیدات سیب زمینی نیمه اماده نگینی منجمد

خب با اینکه نوع تولیدات خلال سیب زمینی از نمونه های پرطرفدار و پرفروش بشمار می رود، یکی دیگر از مدل های برشی سیب زمینی نیمه اماده منجمد مربوط به برش های سیب زمینی نگینی می باشد. از کاربرد های مصرفی این سی زمینی نگینی می توان گفت که در تولیدات مخلوط سبزیجات منجمد مصرف دارد که البته بصورت تک محصول نیز تهیه و بسته بندی هم می گردد.

مرکز تولیدی سیب زمینی نیمه آماده منجمد خلالی+نگینی+زاپاتا

این بخش را یکی از مجموعه های تولید کننده ی و عرضه کننده ی نوع سیب زمینی های منجمد نیمه اماده در طرح و برش های مختلف می باشد که جهت تهیه و سفارشات خرید عمده اعم از عرضه در بازار های ایرانی و بازار های جهانی می توانید با ما همراه باشید که با قیمت های مناسب،بنابر وجود بازار های فروش متفاوت پیشنهاد می گردد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید