مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

قیمت اسنک پنیری فلفلی کرانچی فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت اسنک کرانچی با پفک در چیپست؟مرکز فروش اسنک کرانچی طعم دار فله ای

اسنک فله ای در نمونه های متنوع از طعم های پنیری کچاپ و سایر انواع طعم دهنده ها در بازار عرضه شده اند که در این بخش از مرکز فروش عرضه ی تولیدات در نوع فله ای از تولیدات کرانچی و … به فروش می رسد.

تفاوت اسنک کرانچی با پفک در چیپست؟

نوع اسنک هایی که در بازار امروزی می توان دید و نام برد بسیار متنوع بوده اند و هر یک طعم هایی از اسانس های خوراکی را دارا هستند و صورت های مختلفی از تولیدات را نیز به خود اختصاص داده اند حال از جنبه های مختلف و یکی از انها مربوط به اشکال مختلفی که از اسنک ها تهیه و به بازار عرضه نموده اند مانند:

  • اسنک پنیری کچاپ توپی
  • اسنک پنیری کچاپ حلقه ای
  • اسنک پنیری کچاپ لوله ای
  • اسنک پنیری کچاپ لوبیایی
  • اسنک پنیری کچاپ کرانچی
  • اسنک کچاپ کرانچی فلفلی
  • اسنک کچاپ کرانچی تند اتیشی

پس همانطور که گفته شد نوع و مدل اسنک ها متغیر بوده اند و یکی از تولیدات این اسنک ها با نام کرانچی در بازار معروف شده است و می توان گفت با وجود این انواع اسنک ها از پفک نمکی ها این محصول نیز خوشمزگی و طعم مخصوص و ویژه ای را دارا بوده که هر خریداری را به سمت خود جذب کرده است. از ویژگی های تولیدی این اسنک کرانچی می توان اینطور وصف کرد که صورت هایی از تولیدات همان نوع پفک بوده  با این تفاوت که این محصول در اشکال در هم ریخته و بافتی ترد، سفت و شکننده ای را دارا بوده است. این محصول با وجود اینکه بصورت بسته بندی شده بخش عمده ای در بازار توزیع گردیده است ولی بخش عمده ی دیگری از این تولیدات نیز بصورت فله ای توزیع می گردد.

طعم های در نظر گرفته شده برای تولیدات اسنک کرانچی همان سه طعم معروف و موجود در بازار هستند و یکی از برند های تولید کننده ی این محصول در نوع بسته بندی که از برند های مشهور بازار ایران می باشد تولیدات اسنک کرانچی چی توز بوده که در تنوعی از وزن های مختلف بسته بندی ارائه کرده است همراه با تولید و توزیع دیگر تنقلات از اسنک ها.

مرکز فروش اسنک کرانچی طعم دار فله ای

مرکز های فروش از این تنقلات چون اسنک ها را می توان کلیه ی مرکز های فروش از فروشگاه و … را نام برد و دید و یکی از بخش های فروش عمده تولیدات این انواع اسنک ها از پفک نمکی ها تا اسنک های کرانچی در نوع تولیدات فله ای این بخش بوده که صورت هایی از تولیدات فله ای همراه با سه طعم ارائه شده به فروش می رسد و از نظر نرخ قیمت فروش کمی متفاوت تر با سایر انواع اسنک ها می باشند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید