مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

فروش پاپ کورن فله ای توپی+پروانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مجموعه انواع طعم تولیدی از پاپ کورن(پفیلا)نمونه های پرفروش از تولیدات پاپ کورن توپی یا پروانه ای؟مرکز فروش عمده پاپ کورن (پفیلا) فله ای طعم دار

پاپ کورن و یا پفیلا نمونه ی پرطرفدار از گروه تنقلاتی بوده است که بصورت فله و بسته بندی توسط واحد های تولیدی در بازار عرضه می شود و این بخش در نوع تولیدات پاپ کورن توپی و پراونه ای از مجموعه انواع طعم ها در رنگ های زرد، صورتی، قرمز، سفید با سبز بصورت فله ای عرضه می گردد.

مجموعه انواع طعم تولیدی از پاپ کورن(پفیلا)

می دانیم که تنوع از تنقلات حجیم شده در دنیای از انواع تنوع طعم و مزه ها با اشکال مختلف هندی و … تهیه تولید و به بازار عرضه شده اند. و تمامی این انواع گروه های تنقلات حجیم شده برای خود بازار های فروش خاصی را دارا هستند با اینکه نوع تنقلات حجیم شده در تمامی گروه های تولیدی برای خود بازار فروش فوق العاده ای را در تمامی فصول سال دارا هستند. پس این انواع تنقلات حجیم شده را می توان از محصولاتی چون پاپ کورن، پفک نمکی، چیپس سیب زمینی، ذرت، کرانچی، برنجک، گندمک، پفک هندی و انواع اسنک ها و …. نام برد و معرفی کرد.

موضوع این بخش در ارتباط با محصولات تولیدی از پاپ کورن ها می باشد و یکی از تنقلات حجیم شده ای محسوب می شود که برای خود دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و در طعم های مختلفی هم تهیه می شود. این پاپ کورن یا همان پفیلای معروف که از دانه های ذرت تهیه می شود به دو گروه تولیدی تقسیم بندی می شود من جمله پاپ کورن پروانه ای، پاپ کورن توپی که این دو مدل بستگی به نوع ذرت استفاده شده در تولید دارد. دانه های ذرت تهیه شده برای پاپ کورن بخشی از تولیدات واراداتی کشور های مختلف بوده است و گروهی هم از تولیدات داخلی محسوب می شود که عمده ی این دانه های ذرت را می توان محصولات وارداتی از کشور های مختف جهانی دید.

و اما دیگر ویژگی های تولیدی از این پاپ کورن ها مربوط به طعم های این محصول می باشد که طعم اصیل و سنتی این پاپ کورن ها که در گذشته نیز تهیه می شدند طعم های ساده ی نمکی بودند که رفته رفته با یکسری تنوع ها در تولید طعم های پنیری و کچاپ را به لیست طعم پاپ کورن ها افزودند، بعد از ان باز شرکت های تولید کننده برای تنوع در تولیدات این محصول و جذب بازار فروش بیشتری طعم دهنده های بیشتری را از اسانس های خوراکی به این محصول افزودن که در بازار امروزی طعم هایی چون طعم پاپ کورن لیمویی به رنگ زرد، پاپ کورن سرکه ای به رنگ صورتی، پاپ کورن سبز با طعم فلفلی و رنگ قرمز که معروف به طعم کچاپ بوده و رنگ سفید از پاپ کورن که معرف طعم پنیری این محصول می باشد. پس به پنج رنگ طبیعی از طعم های خوشمزه ی خوراکی را دارا هستند که البته طعم پیاز جعفری نیز یکی از طعم های محبوب پاپ کورن محسوب می شود.

نمونه های پرفروش از تولیدات پاپ کورن توپی یا پروانه ای؟

خب سلیقه ها با ذائقه های مختلف افراد متنوع و متفاوت بوده است پس اینکه نمونه های پرفروش از این محصول پاپ کورن کدام مدل از تولیدات بوده پروانه ای یا توپی باید گفت محصولی بوده که همگی طرفدار ان بوده اند پس در هر مدل عرضه شده در بازار در پی خرید این محصول بوده اند ولی می توان گفت از نظر طعم و مزه تا حدودی بازار های فروش طعم های خاصی را مدنظر برای فروش دارند و این بخش یکی از عرضه کنندگان در طعم های نام برده در بازار کشور می باشد.

تولیدات پاپ کورن با اینکه در مدل بسته بندی توسط برخی از شرکت های بنام تهیه می شود ولی عمده ی تولیدات برپایه ی تولیدات فله ای از این محصولات و دیگر انواع تنقلات حجیم شده می باشد.

مرکز فروش عمده پاپ کورن (پفیلا) فله ای طعم دار

و اما مرکز های فروش که بخش های مختلفی از مرکز های فروش مواد غذای عرضه کنندگان انواع تنقلات حجیم شده اند همچون خشکبار فروشی ها، یکی از مرکز های فروش عمده تولیدات از انواع تنقلات حجیم شده همچون پاپ کورن و دیگر محصولات را می توان این مرکز معرفی کرد که فروشی از تولیدات پاپ کورن در نوع توپی و پروانه ای با انواع طعم ها در نوع تولیدات کیلویی به سراسر بازار های ایرانی عرضه می نماید که برای خرید هر یک از انواع طعم پاپ کورن و دیگر محصولات مانند گندمک شیرین می توانید با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید