مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =

فروش عمده انواع ذرت پاپ کورن فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

ذرت چیست؟عمده فروشی انواع ذرت پاپ کورن
ذرت فله ای

ذرت فله ای

ذرت فله ای عرضه شده در این بخش که برای تولیدات عمده ی پاپ کورن ها از انواع و اقسام طعم ها دسته بندی شده است در این مرکز فروش بصورت اینترنتی و آنلاین جهت صادرات و پخش بازار داخلی با قیمت مناسب توزیع، پخش و به فروش می رساند.

ذرت چیست؟

ذرت یکی از غلات های مهمی بوده است که منشاء ان به قاره ی امریکا باز می گردد که بعد از کشت گندم، ذرت بیشترین کشت اراضی در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. می توان گفت ذرت سرشار از مواد مغذی بوده که منبع بالایی از فیبر را دارا بوده که سرشار ازکالری نیز می باشد. دانه های ذرت را می توان به اندازه ی یک دانه ی نخود دید که بصورت یکدست و یک چین روی یک ساقه ی سفید رنگ چیده شده اند که به طور معمول دانه های یک بلال به ۶۰۰ دانه می رسد. از دیگر خصوصیت های این دانه ی ذرت می توان به رنگ های ان اشاره کرد که رنگ آن‌ها متفاوت و شامل دانه های سیاه، آبی خاکستری، بنفش، سبز، قرمز، سفید و زرد رنگ است. ذرت در اصل یگ گونه است اما از ارقام متفاوتی تشکیل شده است که اعم از:
  1. ذرت دندان اسبی
  2. ذرت بلوری
  3. ذرت آردی
  4. ذرت پاپ کورن
  5. ذرت غلاف دار
  6. ذرت مومی
  7. ذرت شیرین

ذرت فله ای

از دیگر ویژگی های این محصول ذرت در برابر سرما مقاوم نیست بنابراین در مناطق گرمسیری رشد می کند. می پردازیم به ارائه ی برخی از ویژگی ها و ارزش های غذایی این محصول که دارای فیبر و کربوهیدرات های فراوانی بوده که پروتئین ذرت در حد متوسط بوده به گونه ای که بین ۱۰ الی ۱۵ درصد متغیر می باشد. ویتامین های موجود در ذرت نیز عبارتنداز:

منگنز

فسفر

منیزیم

روی

مس

ذرت فله ای

پس به این ترتیب یکی از استفاده های صورت گرفته از دانه ی ذرت در جهت تهیه و تولید پاپ کورن بوده است که این پاپ کورن بنابر نوع و مدل ذرت بصورت پاپ کورن های پروانه ای و پاپ کورن توپی تهیه و تولید می شود. و پاپ کورن با توجه به اینکه از دانه های مقوی ذرت تهیه و تولید می شود مصرف ان را برای تمامی گروه های سنی توصیه می کنند. پس این پاپ کورن که در اصر حرارت دانه های ذرت پف کرده اند از خواصی را که در مصرف این تنقلات حجیم شده می توان دید و معرفی کرد عبارتنداز برای سلامتی کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و … مناسب هستند.

عمده فروشی انواع ذرت پاپ کورن

پس به این ترتیب در این عمده فروشی آنلاینی که صورت می گیرد عرضه ی انواع پاپ کورن از درجه های کیفیت متفاوتی با برندهای مختلف به صورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد با قیمت مناسب و حتی تامین بازار صادرات به کشورهای همسایه و غیره.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید