مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

فروش شیرین گندمک فله صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت های تولیدی گندم شیرینمرکز تولید و فروش صادراتی عمده شیرین گندمک
شیرین گندومک

شیرین گندومک

شیرین گندمک که از محصولات حجیم شده در گروه تنقلات بشمار می رود علاوه بر پرطرفدار بودن در بازار داخلی پرفروش در بازارهای جهانی نیز بوده است براین اساس در این بخش نوع فله ای این محصول برای صادرات با قیمت مناسب عرضه می گردد که می توانید برای سفارشات خرید با ما در ارتباط باشید.

خصوصیت های تولیدی گندم شیرین

شیرین گندومک

از تنقلات شیرین می توان به وجود انواع گوناگونی اشاره کرد که توسط هر واحد تولیدی در بخش هایی از مراکز استانی مختلف کشور تهیه و تولید می گردد که می توان به انواع شیرینی جات ها از ویفر تا ابنبات و … اشاره کرد. اما گروه تنقلات این بخش برای فروش در ارتباط با تنقلاتی از نوع غلات حجیم شده می باشد که این محصول همانند گروه تنقلات شیرین در بازار بسیار پرطرفدار و پرفروش بشمار می رود و این گروه تنقلان حجیم شده نیز به چند نمونه از تولیدات تقسیم بندی می شوند مانند:
  1. شیرین گندمک
  2. گندمک شور
  3. چیپس سیب زمینی
  4. چیپس ذرت قیفی، مثلثی
  5. پاپ کورن پروانه توپی
  6. پفک هندی سه بعدی
  7. پفک هندی ساده لوله ای
  8. اسنک حلقه ای، توپی، لوبیایی
  9. پفک نمکی کچاپ پنیری
  10. بوشار ذرت
  11. برنجک

و … . تمامی این انواع تنقلات نام برده شده که از گروه غلات بوده اند به صورت تولیدات حجیم شده طی مراحل تولیدی خاصی در نوع بسته بندی شده و تولیدات فله ای به بازار عرضه می شوند و باز بنابر دنیایی متنوع از انواع طعم دهنده های خوراکی که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه شده اند می توان گفت انتخاب های گوناگونی برای هر بازار فروش صورت می گیرد تا نوع درخواست شده توسط خریداران ارائه گردد. پس می توان گفت به نوعی خوشمزه ترین و خوش طعم ترین نوع گروه تنقلات بوده اند.

شیرین گندومک

و اما می پردازیم به تولیدات نوع گروه تنقلات حجیم شده ی شیرین گندمک که این محصول از گندم تهیه شده است نوعی میان وعده ی مقوی برای کودگان و بزرگسالان می باشد که گاه در ترکیب با شیر برای کودکان تهیه می شود. این گندمک شیرین در نوع گندمک شور هم تهیه می گردد که باز در ترکیب با برخی دیگر از این محصولات حجیم شده تهیه می شود.

مرکز تولید و فروش صادراتی عمده شیرین گندمک

به این ترتیب که عرضه ی انواع تولیدات غلات حجیم شده از گندمک شیرین تا سایر نمونه های نام برده موجود بوده است می توانید این سفارشات صادراتی گندمک شیرین را در نوع فله ای با استاندارد های مخصوص صادرات به قیمت مناسب تهیه و خریداری نماید. این صادرات گندمک شیرین اغلب در نوع تولیدات گندمک شیرین فله ای تهیه می گردد ولی می توان گفت که در نوع بسته بندی با وزن های مختلف نیز قابل عرضه بوده است.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید