مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

فروش اسنک چی پلت طعم دار فله سه بعدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی تولیدات انواع طعم های چی پلتمرکز پخش و فروش عمده اسنک سه بعدی فله

اسنک های طعم دار که در مجموعه ای از انواع اسانس های خوراکی تهیه می شود یکی از گروه تنقلات ارائه شده مرتبط با تولیدات چی پلت های فله ای در نوع مدل سه بعدی با اقسام طعم ها در تولیدات کیلویی با قیمت مناسب در سراسر بازار توزیع پخش و به فروش می رسد.

دسته بندی تولیدات انواع طعم های چی پلت

گروه تولیدی از اسنک ها در بازار همچون دیگر تنقلاتی از نوع تنقلات شیرین و … برای خود دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون را دارا هستند که در مدل های مختلف با انواع طعم ها و صورت های متفاوتی از بسته بندی ها را دارا بوده اند و روانه ی بازار مصرف شده اند. در این بخش انچه از گروه تنقلات ارائه شده است مربوط به گروه تنقلات از اسنک ها بوده است. این اسنک ها نیز در مدل های متنوعی می توان دید و خریداری کرد. نمونه ی امروزی از این محصول در بازار که به نوبه ی خود در بین طرفدارن این گروه از تنقلات مورد استقبال قرار گرفته است اسنک تارگت و یا همان چی پلت معروف بوده است.

چی پلت و یا همان اسنک تارگت در چند مدل و طرح موجود هستند که بعد به معرفی مدل های تولیدی می پردازیم. این اسنک تارگت و یا چی پلت با آرد تهیه می گردد حال آرد گندم و یا آرد ذرت و طی مراحل و فرایند های تولید با طی نمودن مراحل تولید ان را در اشکال مختلفی فراوری می کنن پایان کار تولیدات این محصولات غوطه ور شدن در محلول و یا همان سس مخصوص برای طعم دهی این اسنک ها یا چی پلت ها به کار می رود. و می بینیم که این محصول دنیای متنوع از طعم ها را دارا بوده که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد مصرف کننده در بازار توسط شرکت های تولید کننده تهیه و ارائه می گردد. طعم های ارائه شده از این اسنک های تارگت که بخشی از اسنک های مدل سه بعدی پفک هندی ها بوده اند اعم از:
  • اسنک چی پلت طعم دار کچاپ
  • اسنک چی پلت طعم دار پنیری
  • اسنک چی پلت طعم دار لیمویی
  • اسنک چی پلت طعم دار فلفلی
  • اسنک چی پلت طعم دار ماست و موسیر
  • اسنک چی پلت طعم دار پیاز جعفری
  • اسنک چی پلت طعم دار شکلاتی
  • اسنک چی پلت طعم دار کلاسیک
  • اسنک چی پلت طعم دار باربیکیو
  • اسنک چی پلت طعم دار سرکه ای

و … . طرح و اشکال این اسنک های تولیدی مدل های چون طرح تنیسی، بیضی، حلزونی بوده اند که یکی از شرکت های تولید کننده ی این محصول از چی پلت ها در نوع بسته بندی با وزن های مختلف تولیدی شرکت چی توز بوده است که سایر شرکت های تولید کننده صورت هایی از تولیدات در نوع فله ای را به بازار ارائه نموده اند.

مرکز پخش و فروش عمده اسنک سه بعدی فله

براساس وجود مرکز های فروش متعدد و متفاوت در کشور این بخش یکی از مرکز های فروش عمده اسنک چی پلت و دیگر انواع تنقلات از اسنک ها بوده است که در نوع تولیدات فله ای با طعم های مختلف برای بخش های مختلف از بازار فروش من جمله نمایشگاه ها و … با قیمت مناسب به سراسر بازار ایران ارسال می نماید و بنابر وجود استاندارد های روز دنیا امکان صادرات این محصولات در نوع تولیدات فله ای نیز ممکن می باشد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید