مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

فروشگاه مرکزی چیپس کچاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی چیپس کچاپفروشنده برتر چیپس کچاپ

چیپس یکی از تنقلات بسیار خوش طعم است. وجود طعم های مختلف آن باعث شده که همه افراد بتوانند با هر ذائقه ای، آن را مصرف کنند.  در این میان طعم کچاپ یک مزه همه پسند می باشد که از فروش خوبی برخوردار است. فروشگاه چیپس کچاپ با عرضه بهترین برند ها این فرصت را برای مشتریان عزیز فراهم آورده که به راحتی بتوانند چیپس کچاپ مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب، در حجم دلخواه و با کیفیتی بسیار بالا خریداری نمایند. 

فروشگاه مرکزی چیپس کچاپ

بررسی ارزش غذایی چیپس کچاپ

بررسی ارزش غذایی چیپس کچاپ چیپس کچاپ یکی از محبوب ترین نوع چیپس در بین کودکان، بزرگسالان و نوجوانان می باشد. این چیپس از فرآیند خرد شدن سیب زمینی و سرخ شدن آن در روغن و سپس آغشته به سس کچاپ تولید می گردد که کالری بالایی دارد و به عنوان یک میان وعده یا غذای کامل محسوب می شود. 
بررسی ارزش غذایی چیپس کچاپ نشان می ‌دهد که مواد موجود در این محصول به چه اندازه است و تا شما بتوانید به راحتی مقدار معینی از آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید. 
این چیپس دارای هفت دهم گرم فیبر، دارای ۲۹ درصد نمک، ۱۶ میلی گرم سدیم، ۱۷۰ کالری انرژی، یک گرم پروتئین، ۱۵ گرم کربوهیدرات و ۱۱ گرم چربی می باشد.
مقدار مصرف مناسب برای هر فرد ۳۰ گرم از چیپس کچاپ است. در تهیه این چیپس از بهترین سیب زمینی ها، طعم دهنده های طبیعی، روغن های گیاهی جهت پخت و مدرن ترین دستگاه ها جهت تولید و فرآوری چیپس استفاده می شود.

فروشنده برتر چیپس کچاپ

فروشنده برتر چیپس کچاپ همانطور که در بالا اشاره کردیم چیپس های کجاب به دلیل طعم بی نظیری که دارد، بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است.  در همین راستا کارخانه های مختلفی تولید چیپس کچاپ را به صورت عمده در حجم بالای انجام می ‌دهند که خرید عمده هم برای مصرف کننده و هم برای کارخانه ‌دار بسیار به صرفه خواهد بود اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشنده چیپس کچاپ مراجعه کنید.
این فروشنده همواره با عرضه بهترین برند ها جهت تحقق سلامت افراد جامعه تلاش می ‌کند و توانسته این محصول را به قیمت های مناسبی عرضه کند که همه افراد بتوانند از خرید آن رضایت کافی را داشته باشد و با برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده، خریدی مطمئن به ارمغان می آورد.
برند های عرضه شده توسط این فروشنده دارای نشان سیب سلامت هستند که کیفیت محصولات عرضه شده را تضمین می کند و با ارائه این محصولات در حجم بالا توانسته سهم بزرگی از فروش چیپس کچاپ را به خود اختصاص دهد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید