مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =

فروشگاه مرکزی پاپ کورن نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پیشگیری از سرطان با مصرف پاپ کورنتولید عمده پاپ کورن نمکی ممتاز

پاپ کورن نمکی یکی از تنقلات بسیار خوشمزه و محبوب می باشد که بسیاری از مردم آن را به عنوان میان وعده سالم مصرف می کنند. تولید عمده پاپ کورن با بهترین کیفیت و به صورت درجه یک توسط دستور العمل های بهداشتی انجام می شود. پاپ کورن نمکی ممتاز به صورت کلی و عمده توسط فروشگاه مرکزی به سراسر کشور عرضه می شود.فروشگاه مرکزی پاپ کورن نمکی

پیشگیری از سرطان با مصرف پاپ کورن

پیشگیری از سرطان با مصرف پاپ کورن یکی از تنقلاتی که مردم در مکان های مختلف مانند سینما و استادیوم در حین تماشا میل می کنند پاپ کورن می باشد. بهترین و پرطرفدار ترین نوع آن نمکی می باشد که با طعم دلپذیر خود همواره انتخاب بسیاری از جوانان بوده است. این محصول دارای خواص و فواید زیاد است که یکی از آن ها پیشگیری از سرطان به دلیل وجود محتویات زیر است:

  • مقادیر زیاد آنتی اکسیدان
  • وجود ساختار مفیدی به نام پلی فنول
  • داشتن فیبر و جلوگیری از سرطان دستگاه گوارش
  • وجود روغن طبیعی و مناسب

شاید بسیاری از مردم این محصول را صرفا به عنوان یک میان وعده در نظر بگیرند و از خواص شگفت انگیز آن بی خبر باشند و لازم است این مژده را به شما بدهیم که بر طبق آخرین تحقیقات انجام شده پاپ کورن می تواند از ایجاد انواع تومور های مغزی بدخیم جلوگیری کند و دلیل آن وجود مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان در ساختار محصول است.

ساختار ویژه ای به نام پلی فنول به عنوان نجات بخش بدن انسان از سرطان شناخته می شود زیرا اگر شما از سنین پایین هفته ای چند بار این محصول را به طور مرتب مصرف نمایید دیگر نیازی نیست در میانسالی نگران سرطان باشید. همچنین داشتن محتوی بودن مقادیر بالای فیبر از انواع سرطان معده روده بزرگ توسط تسهیل هضم کمک می کند.

با دانستن این موارد خارق العاده درباره این محصول بهتر است به طور منظم آن را به همراه خانواده خود مصرف نمایید و از طعم منحصر به فرد و فوق العاده آن لذت بینهایت ببرید.

تولید عمده پاپ کورن نمکی ممتاز

تولید عمده پاپ کورن نمکی ممتاز تولید این محصول در تولیدی های بزرگ و توسط تجهیزات مخصوص و با استفاده از کادر و نیروی انسانی با تجربه انجام می شود. عموما این محصول به صورت عمده تولید شده و همچنین به صورت انبوه به مشتری تحویل داده می شود. این اطمینان را به شما می دهیم که روند تولید پاپ کورن به بهترین شیوه ممکن و کاملا سالم و طبیعی می باشد.

این محصول پس از تولید در بسته بندی های درجه یک قرار داده می شود و شما می توانید بر اساس نیاز خود حجم های مختلفی از محصول ممتاز را به راحتی سفارش دهید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید