مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

صادرات عمده چیپس فلفلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا چیپس فلفلی چاق کننده است؟بهترین شیوه سفارش چیپس فلفلی

امروزه از بچه های کوچک و حتی پدر ها و مادر ها از پفک و چیپس و خوردنی های آماده و سرگرم کننده استفاده می کنند که چیپس فلفلی در میان مردم بسیار مورد توجه است.چیپس فلفلی طی فرآیندی از لایه های نازک سیب زمینی بوجود می آیند که همراه  روغن حرارت داده شده اند سپس فلفل، نمک یا ادویه جات دیگر را به آن اضافه می کنند سپس چیپس آماده است.صادرات عمده چیپس فلفلی

آیا چیپس فلفلی چاق کننده است؟

آیا چیپس فلفلی چاق کننده است؟ اگر از چیپس های فلفلی تولیدی صنعتی استفاده نمی کنید و در سالم بودن آن تردید دارید به راحتی می توانید در خانه آن را تهیه کنید که در ادامه طرز تهیه آن را شرح می دهیم:

سیب زمینی ها را هر چقدر که خودمان بخواهیم پس از شست و شو پوست کنده و به لایه های نازکی برش می دهیم.پس از برش سیب زمینی ها را بار دیگر شسته و پس از خشک شدن در یخچال قرار می دهیم و حدودا نیم ساعت بعد آن را بر می داریم و در ماهی تابه عاری از روغن قرار می دهیم سپس نمک به آن اضافه می کنیم پس از آن هر ادویه ای که بخواهیم از پودر فلفل تا پودر کچاپ و لیمو به آن اضافه می کنیم تا طعم مدنظر از چیپس را بگیرد حال پس از اینکه سیب زمینی ها به صورت رنگ زرد درآمد یعنی آماده شده اند فقط کافیست روغن آن گرفته شود.

چیپس های فلفلی تولیدی صنعتی کلاسیک کالری بسیار زیادی دارند به همین دلیل رفته رفته استفاده آن در میان عموم مردم کم شد چرا که مردم نمی خواستند چاق شوند و اهمیت تناسب اندام برای مردم به مرور زمان زیاد شد.

پژوهشگران با استفاده از علم، روش تهیه آن را تغییر دارند که چیپس به جای اینکه در روغن در دمای بالا تهیه شود با فشار تحت حرارت تولید شود که در این صورت کالری کمتری دارد و منجر به چاقی نمی شود به این نوع چیپس ها با این روش تولید پاپ چیپس می گویند.

بهترین شیوه سفارش چیپس فلفلی

بهترین شیوه سفارش چیپس فلفلی تولید چیپس در ایران به دلیل وجود سیب زمینی تولید داخل و روغن کافی هزینه زیادی به دنبال ندارد و کارخانجات تولید چیپس 1.5 برابر سود می کنند و آنرا به دست مشتری می رسانند.

صادرات چیپس ایران بیشتر به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می شود که بیشترین صادرات آن به کشور عراق است.

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید و سفارش چیپس در انواع مختلف آن به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه کنید یا اگر قصد پخش و خرید عمده دارید می توانید با قیمت پایین تر از کارخانجات تولید چیپس تهیه کرد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید