مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

شرکت بازرگانی چیپس صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد خط تولید چیپسمراکز توزیع چیپس صادراتی تازه

چیپس صادراتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت توسط شرکت بازرگانی به فروش می رسد. تولید چیپس با طعم های متفاوتی مانند، فلفلی، کچاپ، پیاز جعفری، پنیری، لیمویی و غیره صورت می گیرد. تولیدات انبوه این محصول به جهت صادرات به کشور های دیگر نیز مهیا شده است.

صادرات چیپس به کشور های همسایه مانند؛ افغانستان، عراق، ارمنستان و سایر کشور های حاشیه خلیج فارس از رونق خوبی برخوردار است.

شرکت بازرگانی چیپس صادراتی

صفر تا صد خط تولید چیپس

صفر تا صد خط تولید چیپس چیپس سیب زمنی یه عنوان یک خوراکی پرطرفدار و خوشمزه شناخته می شود و در میان تمامی سنین محبوبیت ویژه ای دارد. همان طور که می دانید پایه و بیس اصلی چیپس ها، سیب زمینی می باشد.

خط تولید چیپس شامل چند مرحله اصلی می باشد که قصد داریم در این مقاله به اختصار مراحل را بررسی کنیم:

در ابتدای امر سیب زمینی ها بر روی دستگاه قرار می گیرند و از نظر اندازه و سالم بودن جدا سازی می شوند. در ادامه تمامی سیب زمینی های سالم و مرغوب به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست شسته و آبکشی می شوند و در نهایت خشک می شوند.

در مرحله بعدی توسط دستگاه های ویژه ای سیب زمینی ها پوست گرفته می شوند و دوباره به صورت کوتاه آبکشی خواهند شد. در ادامه توسط تیغ های مخصوص سیب زمینی ها به صورت لایه لایه برش داده می شوند و به شکل لایه های سیب زمینی بسیار نازک در می آیند و باز آبکشی می شوند.

در مرحله سوم درون سرخ کن های بزرگ و صنعتی لایه های سیب زمینی با حرارت بسیار بالایی سرخ می شوند و به شکل چیپس سیب زمینی در می آیند.

مراحل آخر شامل اضافه کردن ادویه به چیپس ها و بسته بندی آن ها می باشد. چیپس های خام تقسیم می گردند و هر کدام به ادویه های متفاوتی آغشته می شوند. در آخرین مرحله هر کدام از چیپس های مزه دار شده درون بسته بندی های مخصوص خود قرار می گیرند و پس از تاییدیه های بهداشتی به بازار عرضه می گردند.

مراکز توزیع چیپس صادراتی تازه

مراکز توزیع چیپس صادراتی تازه توزیع چیپس صادراتی به صورت آنلاین و غیر حضوری در سایت پیش رو صورت می گیرد. انواع چیپس با طعم های متفاوت به صورت مستقیم و بدون عوامل واسطه به فروش می رسد که قیمتی ارزان تر و به صرفه تر نیز دارد.

خرید از طریق روش های آنلاین در زمان کمتر و با صرف حداقل انرژی صورت می گیرد و این موارد از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و نحوه سفارش می توانید با کارشناسان و مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید