مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

خرید عمده برنجک گندمک شور فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گندمک و برنجک فله ای در کشورمرکز خرید و پخش عمده گندمک برنجک فله ای

برنجک با گندمک شور را در گروه تولیدات از تنقلات نوع غلات حجیم شده می توان معرفی کرد که در این بخش و مرکز فروش اینترنتی بصورت عمده از تولیدات فله ای باکیفیت اعلا و درجه یک همراه با یک قیمت مناسب در سراسر بازار کشور عرضه می نماید.

معرفی تولیدات گندمک و برنجک فله ای در کشور

خب دسته ای دیگر از این تنقلات حجیم شده از دانه ی غلات را به گروه تولیدات گندمک با برنجک اشاره می کنیم. در درجه ی اول می پردازیم به معرفی تولیدات صورت گرفته از گندمک و این گندم که همان دانه ی گندم فراوری شده می باشد هم در نوع گندمک شیرین و هم گندمک شور توزیع می گردد. اینکه کدام یک از نوع تولیدات پرطرفدارترین بوده می توان گفت که هر دو از نمونه تنقلاتی هستند که طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت به نوعی بهترین میان وعده ی غذایی برای گروه های مختلف سنی در ساعت مختلف می باشد. در واقع گندمک شیرین را می توان به عنوان میان وعده ی مغزی برای کودکان در وعده ی صبحانه همراه با ترکیب شیر معرفی کرد. و اما گندمک شور که باز از همان دانه ی گندم اما بصورت نمکی تهیه شده است در بازار می توان صورت هایی از فروش جداگانه ی این محصول یا بصورت ترکیبی از گندمک با برنجک دید و معرفی کرد.

و اما تولیدات مربوط به برنجک که همانند گندمک بصورت فراوری شده در نوع برنجک روغنی و برنجک دودی به بازار عرضه شده است. این برنجک نوع دیگری که در بازار امکان تهیه و خرید ان وجود دارد برنجک با بلغور ذرت می باشد که در طعم پیاز جعفری بوده اند اما نوع برنجک اصلی که از همان دانه های برنج تهیه شده به همان دو مدل معرفی شده می باشد و تمامی این تولیدات نام برده و معرفی شده بصورت فله ای در بازار توزیع می گردد البته در نوع بسته بندی هم می توان دید که توسط واحد های پخش خاصی در برخی نقاط صورت گرفته و توزیع می گردد. هر دو محصول از محصولات پرفروش بازار تنقلات در فصل های مختلف سال بوده است و با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی هم عرضه می گردد.

مرکز خرید و پخش عمده گندمک برنجک فله ای

براساس وجود مرکز های فروش انبوهی از این تنقلات در کشور عمده خریداران برای سفارشات خرید عمده ی گندمک شور و شیرین و تولیدات نوع برنجک در انواع مختلف می توانند از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس بوده تا بهترین های تولید روز با قیمت مناسب برای فروش را عرضه نمایم همراه با پیشنهادات دیگر از تولیدات انواع دیگر تنقلات حجیم شده اعم از چیپس، دانه های روکشدار، اسنک طعم دار و … .

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید