مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

تولید و پخش گندمک شیرین+گندمک شور فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تنقلات حجیم شده تولید شده از دانه ی غلاتتفاوت تولیدات گندمک شیرین با گندم شور در چیست؟مرکز تولید و پخش سراسری عمده گندم شیرین+شور

تولید و پخش تنقلات حجیم شده از دانه ی غلات و دیگر گروه های خوراکی از مواد غذایی که صورت های گوناگون از تولیدات را ارائه داده است، در این بخش از تولید، پخش تولیدات گندمک شیرین با گندمک شور و دیگر تنقلات با قیمت های مناسب عرضه می گردد.

عمده تنقلات حجیم شده تولید شده از دانه ی غلات

محصولات و یا تنقلات تولید شده در کشور را می توان از بهره برداری محصولات متنوعی دید و نام برد که یکی از گروه های تولیدی از تنقلات مربوط به تنقلات حجیم شده می باشد که به نوعی در بین تمامی گروه های سنی از طرفداران به خصوصی را دارا بوده است. به این ترتیب که تمامی گروه های سنی مشتاق خریداری هر یک از تولیدات ارائه شده از این تنقلات حجیم شده می باشد.

دسته بندی از گروه های تنقلات حجیم شده برگرفته از تنقلاتی چون چیپس و پفک ها، اسنک ها و … بوده اند که طبق امار عرضه شده در بازار می توان دید که هر کدام از اسامی نام برده از گروه های تولیدی برای خود در تنوعی از تولیدات برخوردار بوده اند به این صورت که از چندین و چند بخش تولیدی تقسیم بندی شده است. پس تولیدات این گروه تنقلات را می توان بخشی را همراه با دانه های برخی گروه غلات نام برد مانند گندم و یا بلغور ذرت و ارد گندم، ارد ذرت و … همراه با تولید می شوند.

و اما تولیدات عرضه شده ی این گروه غلات ها از تنقلات حجیم شده مربوط به تولیداتی از قبیل انواع چیپس های ذرت و یا پفک های نمکی و اسنک ها کاربرد دارد و اینکه در تولیدات چون گندمک شیرین و شور نیز باز از دانه های گندم استفاده شده است و می توان گفت استفاده از این گروه غلات در بین تولیدات این تنقلات حجیم شده مقوی و مغزی بوده اند بهترین میان وعده معرفی کرد. همین طور دانه ی ذرت که در تهیه و تولید پاپ کورن استفاده می شود و مصرف ان برای کودک و بزرگ سال مقوی بوده است.

تفاوت تولیدات گندمک شیرین با گندم شور در چیست؟

خب همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم و معرفی شد از تولیدات تنقلات حجیم شده با دانه های غلات، پرداختیم به تولیدات گندمک شیرین و گندمک شور با دانه ی گندم. هر دو محصول فراوری شده و حجیم شده ای هستند که در طعم دار کردن ان از شکر و یا نمک استفاده شده است و تنها تفاوت در امر تولیدات این دو گروه محصول و تنقلات حجیم شده مربوط به طعم این دو محصول می باشد. و البته هر دو صورت تولیدی از این دو گروه محصول برای خود فروش خوبی را در بازار کشور به خود اختصاص داده اند.

مرکز تولید و پخش سراسری عمده گندم شیرین+شور

براساس دایر بودن و مستقر بودن بخش های متعدد و متفاوتی در مراکز استانی کشور از واحد های تولید کننده ی این گروه محصولات، این بخش را یکی از مرکز های عرضه کننده ی تولید و فروش مستقیم می توان نام برد که به صورت عمده عرضه کننده ی کلیه ی تولیدات از تنقلات حجیم شده اعم از گندمک شیرین و شور و دیگر تنقلات بصورت فله ای در نرخ قیمت های فروش متفاوت اما مناسب بازار های پخش و فروش کشور، پس می توانید با این مجموعه و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید