مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

تولید و فروش پاپ کورن طعم دار لیمویی+شکلاتی+سرکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع طعم پاپ کورن (پفیلا) در بازار فروشانواع مدل های بسته بندی پاپ کورن طعم دارمرکز تولید پاپ کورن فله ای با انواع طعم+ فله ای

پاپ کورن یا همان پفیلای معروف بازار، پرطرفدارترین تنقلات محسوب می گردد در این بخش با طعم های متنوع چون لیمویی، شکلاتی، سرکه ای و … با بسته بندی های فله ای در کیسه های ۱۰ کیلویی تولید و عرضه بازار داخلی و بازار های جهانی می گردد.

لیست انواع طعم پاپ کورن (پفیلا) در بازار فروش

و اما نوعی دیگر از این گروه تنقلات حجیم شده ای که برای خود بازار فروش متفاوت اما فوق العاده ای را دارا بوده است و در طعم های گوناگون همچون دیگر انواع اسنک ها روانه ی بازار مصرف شده اند، ان هم پاپ کورن بوده است که به پفیلا نیز معروف بوده است و می توان گفت یکی از گروه تنقلات قدیمی بوده است که از گذشته تا به امروز تهیه تولید و به بازار ارائه شده است با اینکه در گذشته بصورت ساده نمکی تهیه می گردید امروزه برای تنوع در بازار فروش و سلیقه و ذائقه های مختلف افراد ان را در طعم های گوناگونی به بازار ارائه داده اند.

پاپ کورن یکی از گروه تنقلاتی می باشد که بسیار مفید و مقوی با ارزش غذایی بالا برای تمامی گروه های سنی بوده است پس می توان به عنوان یک میان وعده نام برد که امروزه با اینکه در نوع صنعتی با گروه های متنوعی از طعم و مزه ها ارائه می شوند ولی هستند که نیز ان را به صورت پخت خانگی در نوع ساده نمکی نیز تهیه می نمایند ولی بازار مصرف در نوع تولیدات صنعتی با طعم های متنوع بالاتر می باشد. دسته بندی این انواع طعم پاپ کورن ها در بازار فروش را می توان در درجه ی اول مرتبط کرد با طعم پنیری کچاپ از جمله طعم های به یادماندگی و قدیمی از این تنقلات بوده است ولی طعم های امروزی در بازار شامل طعم هایی چون پیاز جعفری، سرکه ای، لیمویی و فلفلی بوده است که بنابر ذائقه های مختلف افراد در بازار توزیع گردیده اند.

نوع تولیدات از پاپ کوزن های طعم دار می توان به دو دسته ی تولیدی نام برد و معرفی کرد و ان هم پاپ کورن توپی با پاپ کورن پروانه ای بوده اند و این طرح ها بستگی به نوع دانه ی ذرت تهیه شده دارد و باز هر دو مدل تولیدی در بازار های فروش خود پرطرفدار بوده اند. یکی دیگر از طعم های ارائه شده ی این پاپ کورن های فله ای طعم پاپ کورن شکلاتی می باشد.

انواع مدل های بسته بندی پاپ کورن طعم دار

نوع عرضه ی صورت گرفته از تولیدات این پاپ کورن طعم دار در بازار فروش مدل هایی از تولیدات پاپ کورن فله ای و بسته بندی شده هستند. نوع بسته بندی این محصولات را با برند های مشهوری می توان نام برد مانند لینا، چی توز و … که البته برخی از برند های متفرقه ی دیگری هستند که ارائه دهنده ی این محصول بصورت بسته بندی شده با وزن های متفاوت هستند.

و اما تولیدات نوع فله ای از پاپ کورن ها باز به همان صورت از طعم ها را تشکیل داده اند ولی هر واحد تولیدی در کیسه هایی به وزن های ۳ الی ۵ کیلوگرمی به بازار ارائه داده اند. تقاضای بازار مصرف کننده برای این گروه از تنقلات در نوع فله ای با حجم تقاضای بالایی برخوردار می باشد که الیته نوع بسته بندی شده نیز بازار فروش مخصوص به خود را دارد.

مرکز تولید پاپ کورن فله ای با انواع طعم+ فله ای

در این مرکز فروش ارائه و عرضه ی تولیدات پاپ کورن طعم دار فله ای در چهار طعم متفاوت و در کیسه های متالایز ۵ کیلوگرمی با کیفیت بالا در نوع پاپ کورن توپی و پروانه ای برای تمامی بازار های فروش در کشور ارائه می دهیم، بنابراین برای تهیه و خرید عمده ی این انواع تولیدات می توانید با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید