مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

بازار فروش چیپس عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه چیپس خانگی در فرمراکز عرضه چیپس عمده

یکی از بهترین تنقلاتی که بسیار پر فروش می باشد، چیپس است. چیپس ها در طعم های مختلفی تولید می شوند. چیپس ها به صورت عمده نیز به فروش می رسند. بعضی از مراکز بسته بندی که در کار بسته بندی تنقلات می باشند به صورت عمده این چیپس ها را خریداری می نمایند. بازار فروش چیپس عمده، به علت کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب این چیپس ها پر رونق می باشد. 

بازار فروش چیپس عمده

طرز تهیه چیپس خانگی در فر

طرز تهیه چیپس خانگی در فر یکی از تنقلاتی که بسیار خوشمزه می باشد، چیپس خانگی می باشد. چیپس خانگی در انواع مختلفی پخته می شود. برای تهیه چیپس خانگی در فر نیاز به کار خاصی ندارید. اگر به دنبال طرز تهیه چیپس خانگی در فر می باشید این مطلب را تا اخر گوش دهید.

ابتدا برای تولید چیپس خانگی در فر باید سیب زمینی های کاملا تازه را به دست بیاورید. این سیب زمینی ها باید کاملا تازه باشند. در مرحله بعدی این چیپس ها را باید به ورقه های بسیار نازکی برش دهید. بعد از این مرحله نوبت به به شستن چیپس ها می باشد.

برای این که نشاسته موجود در چیپس از بین برود نیاز می باشد که سیب زمینی های ورقه ورقه شده را بشویید. بعد از شستن و آبکشی این سیب زمینی ها آن را به نمک آغشته نمایید و مقدار مورد نیاز روغن بریزید. روغن باید کاملا اندازه باشد که چیپس ها سرخ شود. 

در مرحله بعدی نیاز می باشد که فر خود را روشن کرده و چیپس های خود را همراه با روغن و نمک در فر بگذارید. دمای فر را در 170 درجه گذاشته و کمی صبر کنید. بعد از این که سیب زمینی ها  پختند آن ها را از فر خارج نمایید. چیپس خانگی شما آماده می باشد.

مراکز عرضه چیپس عمده

مراکز عرضه چیپس عمده  چیپس عمده توسط شرکتهایی خریداری می شود که در کار بسته بندی تنقلات می باشند. مراکز عمده بهترین نوع این چیپس ها را به فروش می رسانند و شما برای اینکه چیپس عمده خریداری کنید بهتر است که به مراکز عرضه  چیپس  عمده رفته و بهترین نوع این چیپس ها را خریداری نمایید.

 این چیپس ها دارای طعم بسیار مناسبی هستند و همچنین به صورت کاملا بهداشتی آماده شدند. چیپس عمده دارای روغن اضافی نمی باشد و کاملا سالم می باشد.

 در مراکز عرضه چیپس عمده ما شاهد بهترین نوع چیپس ها با کیفیت بسیار عالی می باشیم.  در مراکز عرضه چیپس عمده خرید زیادی انجام می گیرد زیرا این چیپس ها به صورت عمده به فروش می رسند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند و می توانید چیپس را از مراکز عرضه چیپس عمده به راحتی به دست بیاورید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید